Rayen Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Vurderer og selge min S38B36 fra den kjente E34 M5en til BMWpower her på forumet, da denne fikk veiv ras 3 dager etter eg kjøpte bilen. Har ikke så peiling på dette men motoren trenger ny veiv og må slipes opp igjen osv. Dette er ikke noe som eg begynner med, da eg har kjøpt ny motor. Motoren har lakkert innsug og toppdeksel i Daytona violet. Har også chip og trim kammer. Vil bare skjekke om det er mulig og få mere for den en 10k då eg har bud på det! Så bud under det er uaktuelt. http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 4638_n.jpg Mvh Raymond
rakett Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 trimkammer og chip, forklarer vel egentlig hvorfor bunndelen din rasa... Rådebank? Hva var turtallsperra på?
Fixfax Skrevet Juli 18, 2010 Skrevet Juli 18, 2010 så en m5 motor skal liksom ikke tåle litt trimming
Gjest Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 10 er fin pris for en med rasa veiv. Dyre og fikse opp disse.
rakett Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 så en m5 motor skal liksom ikke tåle litt trimming Hvis du tror s38 er udødelig så tror du faktisk feil !!
Fixfax Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 så en m5 motor skal liksom ikke tåle litt trimming Hvis du tror s38 er udødelig så tror du faktisk feil !! det tror jeg ikke men den er ikke laget på margin heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå