KKise Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Da har jeg mistet varmen i varmeapparatet også, noe som er litt dumt når jeg står i kø eller kjører i byen, ta det noen ganger går litt varmt. Det fungerte tidligere, men så begynte jeg å oppleve at magnetventilene til gjennomstrømningen klikket av og på med 2-3 sekunders mellomrom, konstant. Nå hender det en gang i blandt at det kommer varmluft i ca et halvt minutt før det forsvinner igjen. Jeg har sjekket begge magnetventilene og sirkulasjonspumpa, de er helt i orden, det virker som jeg ikke får noe spenning frem. Ingen sikringer er gåene, og alle releene i sikringsboksen er i orden. Hva kan være feil ?
OLEZZ Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Hvor sitter disse magnetventilene til varmeapparatet? Har noe lignende problem selv.
KKise Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Skrevet Juli 16, 2010 Sitter to magnetventiler redd ved sikringsboksen og bremsekraftforsterker osv.
Holtermann Skrevet Juli 17, 2010 Skrevet Juli 17, 2010 Sitter to magnetventiler redd ved sikringsboksen og bremsekraftforsterker osv. Jeg kokte bilen og i samme slengen sto røyken ut fra sirkulasjonsventilen. Uansett var på høggeren i dag og henta meg ny, kosta meg ikke mange kronene så kan ikke værre enn å dra til den lokale høggeren å fikse en ny og sjekke om hele greia er problemet. Hvis ikke ville jeg sjekke om du har sirkulasjon i hele systemet.
KKise Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Skrevet Juli 17, 2010 Skal hjem å sjekke spenningstilførselen til sirkulasjonspumpa å ventilene. Har alt liggende hjemme fra hoggern som du sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå