AlXz Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Skulle ha sendt et interiør fra rundt Oslo til Bergen. Noen her som vet om alternativer? Kanksje noen som kjører lastebil? Består av 2stk stoler, baksete og dørpaneler. Så 1pall burde det gå på? Står 1time sør for Oslo, men kan nok fraktes litt. Takker
HMW Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Ring et fraktfirma.. det er ikke så dyrt som mange tror..
AlXz Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Skrevet Juli 16, 2010 Prøvd bring et par ganger.., men av en eller annen grunn blir det brutt eller dem legger på røret :S Så de har jeg gitt opp
bmwkizn Skrevet Juli 16, 2010 Skrevet Juli 16, 2010 Hvis du har mulighet for å kjøre innom en Tollpost terminal med interiøret så kan det hende jeg kan få til noe, siden jeg jobber på Tollpost i Trondheim. men vet ikke hvordan det blir ettersom det ikke skal fra eller til meg. hehe. Men jeg kan ta en tlf til en skiftleder i oslo å høre evt?
AlXz Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Skrevet Juli 17, 2010 Hadde vært helt konge det Sendte deg en pm med litt mer detaljer. Thx
steinsus Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Eek Transport har rute fra Oslo til Bergen, de er kjappe og greie å ha med å gjøre ! Gir god service ! Tlf: 03595 Vh. Stein
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå