Hans Wilhelm Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Dette "dukket opp" på gårdsplassen hjemme hos meg idag... Hva skal man gjøre med denne tro??? ENDEL jobb før det er bil igjen... Ser du hva det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Robin Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Jeep? Ihvertfall en 4x4.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Jeep renegade? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Er ihvertfall Jeep ja. Sannelig ikke helt sikker på hva den heter selv jeg, men renegade er vel ikke veldig feil tror jeg. 85 mod som har sett sine bedre dager, men som var ubergrom på tidlig 90-tall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Disse er jo knallgromme den dag idag. utseendet har ikke forandret seg SÅ mye på de der med åra. Knallrå sommerbil å kjøre nedcab,a med på 15" felger og 35"offroad dekk det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Tøff bil ja. Har "soft"dører også, men kjører vel disse som regel uten dører i det hele tatt. Er også kult at det er en 4-seter hvor de som sitter bak bokstavelig talt sitter på bakluka, som forøvrig kan felles ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 synd det ikke går an å se bilder her enda.. (ikke for meg i alle fall) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Se for deg 2 hauger med deler som ligger mer eller mindre spredd på 2 tilhengere ispedd store rusthull så er du der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Heheh, prosjekt de luxe,med andre ord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Robin Skrevet Juli 16, 2010 Share Skrevet Juli 16, 2010 Stå på! Tørr jeg å spørre hvor mye du betalte for de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Wilhelm Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Det er en bil fra familien som har vært borte en stund, så byttet den i en gammel henger da den bare sto hos eieren. Ser de er ganske dyre når de er i orden. Stå på ja... Vi får se. Er ikke overbevist at dette er noen jobb for meg, men jeg får ihvertfall kikke litt på det og se om det kan være noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå