M3 Yngve Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Dette blir gromt ja. Men 320 lampe olje da, he he. Tusen takk for de M3 E92 delene. Vet ikke helt hva det blir til, for var litt mye brent på V10 motor el.
Morgan GS Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Skrevet Juli 19, 2010 Dette blir gromt ja. Men 320 lampe olje da, he he.Tusen takk for de M3 E92 delene. Vet ikke helt hva det blir til, for var litt mye brent på V10 motor el. lampe olje ja ....lol , har et ESS i baklomme jeg skal bruke ...
Spiritus Sancti Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Haha, dobbel betydning den der................ Det liker jeg svææært godt, takk for det!
winchester Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Blir nok solgt en da , men vil nok nyte den litt først ja.Skal bli en grom 320d Tok ut motor og div tidl ikveld , men fikke ikke ført over bilder fra ny tlf ....grr sony xperia dritt ... Hm, har ikke opplevd annet enn positive erfaringer med filoverføring fra Sony Xperia X10 til datamaskin, hva er problemet?
Morgan GS Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 hehe problemet er vel meg , trudde det skulle være bare å plugge i USB kabel - inn på bilder -> og trykke overfør e.l .... men sikkert noe jeg ikke har fått med meg ...hehe Får vel finne fram speilrefleksen...
|Ole| Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 hehe problemet er vel meg , trudde det skulle være bare å plugge i USB kabel - inn på bilder -> og trykke overfør e.l .... men sikkert noe jeg ikke har fått med meg ...heheFår vel finne fram speilrefleksen... Er jo berre å kopiere på vanleg måte fra tlf til pc
winchester Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Gå inn på mobilen via USB-kabelen, finn fram mappen DCIM og kopier over de bildene du vil ha, hehe.
JE Motorsport Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Skal bli moro å følge med Morgan, bra noen er "litt" mer gærne enn andre Her er et par motivasjons/inpirasjonsbilder til deg:
bmwkizn Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Den nederste der va knallrå da Den øverste hadde ikke vert ille den heller hvis man hadde tatt av de helsorte felgene.
Morgan GS Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Takker Ikke feil den Ericsson M3`n på det siste bilde heller joar Kommer noen bilder snart nå ...
Ellingsen B. Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Dette blir spennende. Stuket på den siste der var skamrått!
Richie85 Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Dette blir spennende å følge! Du imponerer med pågangsmot Morgan!
Morgan GS Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Da kommer det litt bilder . Ser dette kansje felt ut for noen, men dette er slik rammevangene blir når det smeller kan du si , tak å lov for myke soner i fronten av slike biler hadde ikke disse gitt etter så hadde skaden sittet langt inn under torpedovegg og gulv slik som på en eldre bil . A-stolper og dører står slik de skal stå , så det neste her er å få dratt alt på plass skifte ut mesteparten av h.vange . osv
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå