Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ett ganske stort problem, jeg får ikke opp panseret mitt.

jeg "klarte" å dra i den whiren som opner panseret, så når jeg skal åpne så går det ikke,

når jeg drar i panseråpneren ved pedalene så spretter venstre side av panseret opp, mens høyere ikke rører på seg, akk som den er i lås. (ser bilen forfra)

har noen en peinling på hvordan jeg får opp panseret, evnt hjelpe meg? jeg er ifra Fredrikstad!

mvh jarle jenssen

Skrevet

så litt på dette her nå, wireen er råket, menne når jeg drar i den, popper bare høyeres side av panseret opp, og den spaken mellom stengene i nyrene kommer ut, men venstre side "sitter fast" panseret viler nedpå lykta på v.s har noen peiling på dette? FRUSTRERT!!

Skrevet

Det er todelt wire fra sånn ca foran støtdemper tårnet, så vil tro den ene har røket da ja.

Aldri hatt det problemet, så vet ikke hvordan du skal løse det sånn uten videre.

Mulig du kan få av nyrene og komme til låsen derifra muligens.

Skrevet
Det er todelt wire fra sånn ca foran støtdemper tårnet, så vil tro den ene har røket da ja.

Aldri hatt det problemet, så vet ikke hvordan du skal løse det sånn uten videre.

Mulig du kan få av nyrene og komme til låsen derifra muligens.

DA har jeg endelig fått opp panserat, lagde meg en lang stang med en krok på tuppen, heiet bilen opp. fikk tak i whiren underifra. og drop te, VIPS så var panseret oppe:D:D stress egentlig!!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...