Gå til innhold

95modell 540i med manuell kasse selges

Share

Anbefalte innlegg

Hei

Har tenkt å selge bilen, er for tiden til sjøs så det blir vanskelig med bilder, men annonsen vil bli oppdatert så fort jeg har fått tatt disse.

Info om bilen:

Orginal 95modell 540 sedan med 6trinns manuell kasse, gått drøye 255tkm. Farge: helrot.

Av utstyr har den følgende: 4x elvinduer, stor kjørecomputer, aircondition og treverk. Standard stoff interiør.

Ettermontert:

750bakdiff med diffbrems

bilstein dempere og eibach fjører

To komponent pioneer høyttalere

Kenwood et eller annet cd spiller med ipod støtte

8*18 og 9,5*18 sommer felger med nye dekk (225 og 255 bredde)

Hvite blinklys foran, siden og bak.

Vinterdekk:

Orginale alpina felger 8,5*17 med nye vinterdekk (225 bredde)

I det siste har det bla blitt byttet ny clutch og motorfester på verksted

Frontruten har fått en sprekk så den blir byttet

Ny vindusvisker mekanisme

Nye plugger

Eksos oppheng

++

Dette er en ganske sjelden bil med manuell kasse og går ganske godt. Har fått bra med feste også etter at diffbremsen ble montert. Innvendig bærer den ikke preg av km stand, men den skulle hatt et nytt strøk med lakk og det er noe rust på den (eneste som ikke er utbyttbare deler er noen små bobler i hjulbuer bak) Vært pent behandlet opp igjennom tiden og har full historikk. Endeledd skulle vært byttet da den har noe slark i rattet, kan evt gjøres før salg.

Hvis du er ute etter en hel og ryddig bil er dette noe for deg.

Pris 93.000 eller bud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 1 month later...

Det var jo kjempesynd at jeg allerede har en 540i med manuell, ellers hadde denne vært meget interessant. ;) er den virkelig levert med 6-trinns? isåfall, når ble den importert?

er vel bare rundt 1400 stk E34 540i sedan med original manuell girkasse? (hvorav ingen ble solgt ny i Norge)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah... Der er den, jo! Den der så jeg ute til salgs i november/ desember, og kontaktet eieren dagen etterpå så fort jeg så det anstendig å ringe, men da var den solgt. Den stod bare noen gater unna der jeg bodde.

Har tenkt hver dag på å kontakte eieren igjen, og spørre om nummeret til han som kjøpte den for å si at det bare var å ringe hvis han ville selge den, så skulle jeg ta den med en gang.

Helvete så fin. Hadde det ikke vært for at jeg venter på min egen noe lettere modifiserte 530 så skulle jeg joggu prøvd og slått til.

Forresten burny_... Er du Burny_ også på treningsforumet? ; D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Monterte den selv ja. Den er orginalt levert med 6trinns manuell ja. produsert mai 95 så det er vel en av de siste som kom. Den er tatt inn som flyttegods (husker ikke helt i hodet når)

For info: Jeg skal til østlandet i midten av september og blir nok der til slutten av september. Tar med meg bilen så kan de som vil se på den/handle den avtale med meg.

Hvis noen har en rolex daytona og litt cash, kan jeg ta denne i bytte mot bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...