Gå til innhold

E-36 325IA COUPE M-TECH 1994 MODELL

suiram_b4
 Share

Anbefalte innlegg

Veldig fin og god E-36 325ia M-tech med gode kjøreegenskaper.

Bilen er fin utvendig og innvendig. litt sår og små "skjønnhetsfeil" som det er vanskelig å unngå etter så mange år, men som egentlig ikke har noen betydning.

Det er litt rust på hver hjulbue bak, noe som er ganske vanlig på denne modellen.

Olje med filter er skiftet ved hver 10.000 km, og ellers er både motor og drivverk godt vedlikeholdt. Girkassen girer jevnt og fint og ble overhalt for 1 år siden. Bilen har antispinn og diffsperre og tar jeg seg godt frem på vinteren, særlig når du kobler inn vinterprogrammet på girkassa.

Dette er en bil som er stapp full av utstyr .

Den har så si alt en BMW kan ha av utstyr. Jeg er eier nummer 3 på bilen, bilen er bruktimportert fra Tyskland i 2001, derfor har denne E-36 veldig mye utstyr som ikke er standard på en 325ia. Karosseritypen er kanskje en av de aller peneste karrosseriene som BMW noengang har laget.

Har kjøpt nye sommerdekk til bilen som er brukt 1 mnd, dette er NOKIA HAKKA V.

Dekkdimensjon 225/45/17. Det følger også med 4 brukbare piggfrie vinterdekk, KUMHO. Dekkdimensjon 205/55/17, disse er brukt 1 vinter.

Ting som jeg har gjort siden jeg kjøpte bilen:

- byttet høyre hjullager foran

- overhalt girkasse

- Skiftet tennplugger, luftfilter og pollenfilter

- skiftet olje med filter ved hver 10.000 km

Bilen bruker 0.8 liter på mila ved langkjøring og ca 0.95 utenom, noe som er helt akseptabelt med tanke på motorstørrelse og automatgear.

Bilen er ikke pr nå EU-godkjent men dette ordnes før salg av bilen.

Skulle det være noe mer spørsmål eller lignende så er det bare å sende en mail eller sende en SMS. Er ikke interessert i skambud, men kan diskutere pris ved en fort avgjørelse. :D

Link til finn annonse: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=23392232

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...