nitrox111 Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Heisann. vurderte og bytte skiltene mine på bilen for og få den til og se litt "nyere" ut. Men mpt. at de nye skiltene har flagg i tilleg blir de kanskje lenger ? mål på nye vs de gamle ? Må jeg ha nye skiltholdere? Hvordan vill dette evt. gå forran der skiltholderen står mellom 2 lister ? Hva trenger jeg? Mvh. NitroX111
Gunnar Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Skiltene har samme høyde og bredde nå som de to forrige generasjonene (metallskilt med flagg og metallskiltene før det igjen med litt "firkantet" fonttype). Kun de gamle fra 70-tallet frem til midten av 90-tallet eller noe sånt som ikke er like, men de varierer etter hva slags tegn som er på skiltet. Eneste problemet med plastskiltene er at de har en liten ramme/kant i svart plast som gjør at den ikke passer i mange av de gamle holderne, fordi det blir for kraftig. Vet noen har slipt de til å passe gamle holdere. De nye holderne nå tar både plast og metallskiltene.
ehrnst Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 jeg bare kostet på meg nye holdere når jeg var på trafikkstasjon. de solgte dem for 40,- eller noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå