rbkebest Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Var på biltilsynet i dag for å få godkjent senkesett på min 320 e46. Men fikk mangellapp på at det var feil felger. Kontroløren påsto at det var 30 i innpress på felgene. Sjekket dette når jeg kom hjem. Dette står i felgen : ET +20 34 40. Hva er da innpresset? Den samme kontroløren begynte også å sjekke om det var film på rutene foran (har film som er lagt på verksted, veldig bra arbeid og lys film) men han fikk opp et hjørne med hjelp av en kniv, er helt utrolig hvor innsnervet noen av disse folka er. Har han egentlig noe med dette? ettersom jeg var inne for å kontrolere en ombygging? Blir så utrolig forbandet..
winchester Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Er usikker på hva som er ET utifra de tallene du la ut, men for å svare på det andre - Ja, de har lov til å pirke på ALT, og har de en dårlig dag ( hver dag? ) så pirker de på nettopp slike ting.
-Anders- Skrevet Juli 19, 2010 Skrevet Juli 19, 2010 Vet ikke hva slags innpress du har på felgene, men om det er 30 er det ulovlig, og du må sette på noe annet. Max 7,5mm økning/minking fra 42. Film er ikke lov på fremrutene uansett hvem som har satt det på eller om det er aldri så lyst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå