Gå til innhold

Clarion dvd spiller ikke dvd i e39..


Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte meg en clarion med flip skjerm, problemet er at når jeg skal sette i en dvd står det at jeg må ta på håndbrekket, må da være mulig og koble det på en eller annen måte slik at jeg slipper og ha på håndbrekket, eventuelt hvordan kobler jeg det til håndbrekket..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal vel være en egen kabel som får jord/strøm ifra håndbrekket som gjør det der... skal stå i instruksjonsboken hvilken kabel det er, så kan du evt koble det bort ved å gi den kabelen jording/strøm husker ikke farten hva den egentlig skal ha? har vært slik på de spillerene jeg har koblet iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Hei.

Kjøpte meg en clarion med flip skjerm, problemet er at når jeg skal sette i en dvd står det at jeg må ta på håndbrekket, må da være mulig og koble det på en eller annen måte slik at jeg slipper og ha på håndbrekket, eventuelt hvordan kobler jeg det til håndbrekket..?

Har nett montert en alpine touch i min e46 og der er en ledning som må kobles til håndbrekket (etter boka da) fordi spilleren viser ikke video før den kabelen er jordet.. eg koblet bare min ledning sammen med den andre jordingen.. funker som bare det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...