Gå til innhold

Noen som har koblingsskjema til E36.sedan 92mod

frank70
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen her inne som har eller vet hvor jeg kan få tak i koblingsskjema til en E36,sedan 92 mod.

Jeg har bygd om til elektriske M3 dører,det er ikke elektriske vinduer fra før på denne bil.

fikke beskjed fra en her inne at jeg måtte få fatt i et koblingsskjema fra min 92 sedan og en en M3.dette for å kryss-sjekke ledningene.

Frank-Ove

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har forstått så har BMW lagt opp ledninger til slikt i alle bilene sine, så vis ledningsnettet er orginalt skal disse pluggene ligge klar til å bare plugge.

Hos meg ligger det plugger til el.vindu under midtkonsollen (mellom girspaken og håndbrekket) å i dørene. Det er på en E34 525i sedan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg har forstått så har BMW lagt opp ledninger til slikt i alle bilene sine, så vis ledningsnettet er orginalt skal disse pluggene ligge klar til å bare plugge.

Hos meg ligger det plugger til el.vindu under midtkonsollen (mellom girspaken og håndbrekket) å i dørene. Det er på en E34 525i sedan.

på min var det ikke lagt opp hverken grøftelys eller el.vindu...måtte legge opp alt selv! dette er en e36 92-mod sedan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp bygd om til el-vindu på e36 92-mod min og fant tilslutt denne siden..genial side :) du kan være glad det er en 92-mod du skal bygge om i. etter det årstallet så er det flere moduler og drit du må bruke :D

http://wedophones.com/BMWManualsLead.htm

lykke til! ;P

mvh Jon E

Kjempe side det der men den gir meg ikke forklaring på hva ledningene's farger er og hva de skal kobles til. Denne siden gir deg mer forklaring på sikringer og releer.

Jeg trenger å finne ut hva slags ledning som går spec. til El.vinduer da jeg har en kraftig kortslutning der, da hadde det vært fint å hvist hva slags farge ledningen har til El.vindu. Det er jo rundt 20-30 ledninger inn bare i døra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har nettopp bygd om til el-vindu på e36 92-mod min og fant tilslutt denne siden..genial side :) du kan være glad det er en 92-mod du skal bygge om i. etter det årstallet så er det flere moduler og drit du må bruke :D

lykke til! ;P

mvh Jon E

Kan jeg spørre hvordan du gjorde dette, brukte du disse kontaktene som skal ligge inder midt-konsoll.eller måtte du legge nye ledninger helt fra bryterne og fram til kontakten inn til dørene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til! ;P

mvh Jon E

Kjempe side det der men den gir meg ikke forklaring på hva ledningene's farger er og hva de skal kobles til. Denne siden gir deg mer forklaring på sikringer og releer.

Jeg trenger å finne ut hva slags ledning som går spec. til El.vinduer da jeg har en kraftig kortslutning der, da hadde det vært fint å hvist hva slags farge ledningen har til El.vindu. Det er jo rundt 20-30 ledninger inn bare i døra.

Ja det hadde vært kjekt om det var noen her inne som hviste hvor man finner egne lednings tegninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til! ;P

mvh Jon E

Ja det hadde vært kjekt om det var noen her inne som hviste hvor man finner egne lednings tegninger :)

det er jo de strekene som skal være ledningene, og ved siden av så står det f.eks 2,5 RT/VI. det vil si at det er en ledning på 2,5 kvadrat og at den er rød/hvit...er en fordel at dere kan lese koblingskjema hvis dere skal bruke dette..jeg fant alt jeg trengte her ivertfall :)

er foresten forskjellige farger på forskjellige års modeller..se litt på det så skjønner dere kanskje.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...