bujk1 Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 For noen dager siden kjørte jeg i en høy veikant, i det jeg skulle svinge ut på veien. Denne veikanten var ca 12-15cm høy. Traff høyre forhjul i felgen og dekket. Det jeg lurer på, er om det kan ha skjedd skade på f.eks forstilling? Tror ikke jeg merker noe forskjell når jeg kjører, men er jo det psykiske. Når jeg kjører så "kjenner/hører" jeg etter feil. Gjelder en ny BMW 1 serie. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Det KAN ha skjedd noe, men vis den virker fin tror jeg ikke det er noe å bry seg om. Kan evt ta en hjulstilling for å sjekke at alt stemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mariusmus Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 Bare å ta frem målebåndet å måle så finner du fort ut om du har bøyd noe.. eller om rartet har byttet stilling i forhold tilvanlig når du kjøre fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå