Gå til innhold

Birken85`s E30 b20 Turbo, Godkjenning med turbo info s18

Anbefalte innlegg

• Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

har ei caravelle i dag og en transporter som skal anlegg i så har og gjere på.. tør nesten ikke røre e30`n uten at ole er der.. han kjefte litt og seie eg ikkje må ødelegge den :P (skjønner ingenting) :P

Skrevet
he he han veit nok ka han snakka om men han er litt engstelig for motoren trur eg.. han meine eg er hard på fjøla (skjønner fortsatt ingenting) :P

Ja for faen, vent no til vi har fått skifta dyser iallefall! Også må du huske att når du legger på pkn må ikkje du tighte til med eingang, la pkn tørke litt først :)

Også foreslår eg att du finne deg eit sett med dekk som du kan pryle så vi får en skikkeleg film av dette :)

Skrevet

No er tenninga som den skal, no mangler han berre bensin. Rødglødende eksos og manifold er vel teikn på rimeleg mager blanding etter en prøvetur på 4-5 min med litt hard gassing :)

Skrevet

gøy med hurtig konvertering! jeg husker je gogså gjorde sånn kvelden føre gatebil for noen år siden! hehe.. lada vell 1 bar på gammal sliten sierra og dro rett på banen! gikk fint som faen :P smelta vare oljereturslangen ett par ganger. hehe..

mye lader dere her ?

Skrevet

Vi kan bytte til b25 dyser først om du vil det :)

Så kan vi vise Jørgen-Fastbmw att det er fullt mulig å lade 0.7 uten att det kutter ;)

Blir ikkje mykje trygt da men :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...