birken85 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 bilder av litt mindre interessanne updates:P Monterte noen målere på a-stolpen,greit og vite hva som skjer:P oljetrykk,vanntemp og turbotrykk, vurdere og bytte ut vanntemp med oljetemp:) Monterte og ei Hartge vinge her om dagen (original faktisk:) Gleder meg til og få alt i samme farge men forblir nok litt fargeklatt frem til vinter`n
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Den Hartge-vingen satt som et skudd! Skulle fått på noen sorte lykter også! : )
birken85 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 ja eg har lyst på sorte lykter:) (startec) har du noen liggende kansje?
winchester Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Hehe, har dessverre bare de som skal monteres på bilen min. Kunne jo sotet de du har nå med sotespray til du får kjøpt slike de har på GS
birken85 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 ja har tenkt litt på dinna sotesprayen men har litt lyst og prøve rød lyktespray og
Kimmit Racing Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Ja off.. av en eller annen grunn føler eg at dette er "one way ticket to hell" det kan eg love deg..er sånn eg begynte og...no er du solgt!!!
|Ole| Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Skrevet Juli 31, 2010 Ja off.. av en eller annen grunn føler eg at dette er "one way ticket to hell" det kan eg love deg..er sånn eg begynte og...no er du solgt!!! Ja det er godt han har meg som pusher på litt ikkje sant? Birken: Tviler på du angre på att du lot oss hive oss på bilen?
birken85 Skrevet Juli 31, 2010 Skrevet Juli 31, 2010 Kimmit Racing: Føler allerede suget på meir meir MEIR!! bra eg har en m20b25 på lur ole: NEI eg angre ikke
Gravstein Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Eg, Birken og Runar hadde oss en god cruse tur i natt Og så hadde vi ein heilt uforventa sladd i 90-100km\t hehe
Melkvik Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Dette var ett tøft prosjekt egentlig:) Bra att man får det til å funke bra uten å bruke astronomiske summer:)
|Ole| Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Dette var ett tøft prosjekt egentlig:) Bra att man får det til å funke bra uten å bruke astronomiske summer:) Som sagt tidlegere så har denne bilen funka langt over forventningene! På våt asfalt drar han den lett ut i sladd på både 3 og 4 gir men da vil eg påpeike att det er dårlege dekk bak men alikavell er det imponerende med en 2 liter PREFACE m20 med fordeler på sida "Bank i bordet" sånn for sikkerhets skyld Skal få han til å vere med på en film seinere ikveld på vått føre om vi får det
Morty999 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 om fordelern er på sia istedenfor foran er vell faktisk bare positivt når det kommer til turbo bygg så høy komp er også tingen
Vegard-E30 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 høg komp er vell ikkje tingen når det gjelder turbo?
Morty999 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 når man ikke skal lade 2 bar så ser ikke jeg annet enn positivt med det under 1 bar så er det bare fint å ha høy komp.. da får man respons og moment med på kjøpet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå