Melkvik Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 når man ikke skal lade 2 bar så ser ikke jeg annet enn positivt med det under 1 bar så er det bare fint å ha høy komp.. da får man respons og moment med på kjøpet Sant det, jo høyere komp jo mere hester:P går jo bra så lenge man slipper unna tenningsbank osv:)
Morty999 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 om man har datasprut vell og merke så vil man kunne justere det.. men kommer man opp i over 1,5 bar og du har over 10 i komp på tenninga bli meget lav! så 1 bar vil man ha tenning på rundt 20 grader.. noe som er ganske bra.. det hadde hvertfall jeg i min men på 1,5 bar måtte jeg helt ned i 4-5 for å ikke få bank.. så under 1 bar er det greit med masse komp
|Ole| Skrevet August 1, 2010 Forfatter Skrevet August 1, 2010 Det eg meinte var vel att når man har facelift ledningsnett og motor er det jo lavere komp, da kan man med rette turbo chipen lade over eit bar som er etter mi meining det einaste som gjelder for meg etter 3 snikbygg
Jawn Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Styrer på ja? Korti kjem cooleren da Birken? blir jo litt guffe der óg
birken85 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 winchester: he he ingen nye filmer enda men får sjå i mårra er nå ikke så mye og filme da egentlig... lite endringer
|Ole| Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 winchester: he he ingen nye filmer enda men får sjå i mårra er nå ikke så mye og filme da egentlig... lite endringer Våt asfalt din gnom
winchester Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Hadde den verste regnbygen på mange mange år her tidligere i dag, måtte stoppe opp på busslomma, viskerne hjalp fint lite! Holdt nesten på å plane av veien også, med den stakkars VW Caravella!
birken85 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 sopass.. holdt på og gjere ende på heile jævla e30 prosjektet i går natt... eg og to kompisa var ute og testa tilstanden på våt asfalt.. kom inn på et stykke nylagt asfalt pluss at det regna som fa...... når vi runda 90-100km/t på fjerde gir tværra heile driten og brukte heile veibana pluss litt graskant for og hente innigjen tysker stålet men gjekk HELDIGVIS etter masse gauling og vill ratting inni kupe`n ble 5gir og 80km/t med høy puls hjem på tunet
winchester Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Hehe, blir fort farlig skal du se! Bra du klarte å ratte tyskern inn igjen, ville vært kjipt om ikke, å kræsje i 90-100 km/t kan ikke være behagelig, om du i det hele tatt er så heldig å overleve.
birken85 Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 flaks pluss!! hadde max vinkel.. såg eg ut frontruta såg eg fjellveggen og såg eg ut sideruta såg er fortsettelsen på veien (retningen eg skulle)
Gravstein Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Var høg stemning og temperatur sånn 5 sec etter sladden ! Skreik ? vi brølte jo Skulle bytta til litt større dyser og fått på Intercooleren når den kjem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå