Gå til innhold

Birken85`s E30 b20 Turbo, Godkjenning med turbo info s18

Anbefalte innlegg

• Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Lite produktiv dag i dag.. har vert på verkstedet og fått justert låsingane og wirene på bukken så det er vel ca så bra som det kan bli så nå er den klar for mange gode løft;) må hive meg rundt og få bytta foringane på traversen så ting blir på stell :) satser på mer action i mårra :)

Skrevet

Har hatt denne bilen i nokken dagar no pga att asconaen min er litt sjuk :P

Veldig god bil å kjøre, går greit, GODT for og vere 2 liter :)

Håper han får IC`n snart så han får litt kaldere luft strøm...

Skrevet

Liten god morgen update:P

Har for tiden lyst og kvele BS Bildeler (skal aldri kjøpe noe der mer om det så koste 1kr) er evigheter siden cooleren ble bestilt uten så mye som et sendingsnummer har eg fått!....

Ellers kan eg smile litt for eg får AEM bredbåndslambda i posten i dag så blir montering av den i dag etter jobb.. og den er bestilt fra usa og kom på en liten uke... kjappere en det BS drite....... så får prøve og få tatt noen bilder under montering og sannsyneligvis justering senere ;) men må er det off to work :)

Skrevet

Har foresten justert ned BTR`n din for no drikke den for mykje suppe i forhold til att du ikkje lader meir enn 0.3 ;)

Skrevet
like greit helt til eg sliter av slangen :P (svar på sms btw)

Hehe, sei ifra når du har tenkt til det da så eg får justert :)

Skrevet

Da var bredbåndslambda montert og bensintrykk justert.. utrolig god følelse og vite at du ikke kjører for magert:) har plukket ned eksosen og sveiset inn medfølgende hylse for lambda sensor... og montert opp alt.. så hadde eg en prøvetur og så justerte vi litt :) bilde av måleren kommer litt senere.. skal få tak i noen flere målere som olje trykk og temp el lignende (good to know stuff) og montere i luftekanals hullene i dashen :) noen forslag fra folk til målere som er til og stole på? :)

Skrevet

:applause:

Går litt tjukt på tomgang men fekk ikkje det til bedre om verdiene skulle holde seg greie ved fullt pådrag :)

shdszkkacnmmnvgb6kri.jpg

Skrevet
Liten god morgen update:P

Har for tiden lyst og kvele BS Bildeler (skal aldri kjøpe noe der mer om det så koste 1kr) er evigheter siden cooleren ble bestilt uten så mye som et sendingsnummer har eg fått!....

Ellers kan eg smile litt for eg får AEM bredbåndslambda i posten i dag så blir montering av den i dag etter jobb.. og den er bestilt fra usa og kom på en liten uke... kjappere en det BS drite....... så får prøve og få tatt noen bilder under montering og sannsyneligvis justering senere ;) men må er det off to work :)

Rart ditta der at dei skal bruke so lang tid å sende innenlands.. Bestilte hjullager bak for 2 daga sia på ebay og fekk dei i dag! Det e service :D

Skrevet

ja har aldri vert borti noe så tregt... har venta 5 uker nå mener eg... pluss at eg fikk beskjed for et par dager siden at det kom til og ta 14 dager til.. KA FAEN"(¤/#&!!!

Helt utrolig ubrukelig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...