|Ole| Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Skrevet Januar 23, 2011 trur fargen på caben blir den samme ja... kansje med noe små effekter i men vet ikke... skal tenke på det ja eg skulle hatt e30`n der og.. det er for såvidt planen og men får se... cooler er nå fort gjort.. bare og få begynt på det Hadde eg vert deg hadde eg beholdt fargen som den er, den er insane ilag med dei felgane
birken85 Skrevet Januar 24, 2011 Skrevet Januar 24, 2011 trur fargen på caben blir den samme ja... kansje med noe små effekter i men vet ikke... skal tenke på det ja eg skulle hatt e30`n der og.. det er for såvidt planen og men får se... cooler er nå fort gjort.. bare og få begynt på det Hadde eg vert deg hadde eg beholdt fargen som den er, den er insane ilag med dei felgane ja mulig mulig
|Ole| Skrevet Mars 5, 2011 Forfatter Skrevet Mars 5, 2011 Har hørt rykter om att denna har fått skilt og Birken planlegge diverse
|Ole| Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Skrevet Mars 6, 2011 Birken oppdatera jo ikkje sjølv så da kan eg informere om att vi har skifta olje og olje filter idag, i tilegg til det har vi fjerna ei lyd potte midt inn under bilen Bilen er fortsatt stille men no kom det litt grovere SKIKKELEG m20 lyd med skikkeleg blåsing fra wastegaten Neste på timeplanen hass er vel IC rekner eg med. Også høyre eg rykter om att han har skaffa seg ein E30 til som kanskje skal bli nokke spennande
birken85 Skrevet Mars 6, 2011 Skrevet Mars 6, 2011 Ja nei asso eg lurer og vurdere mye rart eg:p kan nå meddele at det,ligger inne søknad om ombygging til turbo hos bt:p lykke til med den liksom:p
birken85 Skrevet Mars 10, 2011 Skrevet Mars 10, 2011 Da var 320i Coupe`n komt i hus rusje greier men får sjå om det er råd og få bil av den og
|Ole| Skrevet Mars 10, 2011 Forfatter Skrevet Mars 10, 2011 Da var 320i Coupe`n komt i hus rusje greier men får sjå om det er råd og få bil av den og Kjempe greier! Blir bra det her!! Gjer du meg ein lyd på hotell tlf ikveld?
Gravstein Skrevet Mars 12, 2011 Skrevet Mars 12, 2011 Den var i god stand med tanke på rust og mekanisk, ser litt rusjen ut ja
|Ole| Skrevet Mars 12, 2011 Forfatter Skrevet Mars 12, 2011 Rustmessig er bilen heilt rå, 99% av bilen er rustfri vist man ser vekk ifra delar som er lett å bytte
birken85 Skrevet Mars 15, 2011 Skrevet Mars 15, 2011 bilder kommer så fort eg har noe og vise til ...... og ja... rustmessig og teknisk var bilen overaskende bra.. er hjulbuer bak og skjermer framme som må gjøres noe med... er jo en 84 modell uten takluke og greier:P ikke så positivt det med takluka men er jo snart veteran da
birken85 Skrevet Mars 17, 2011 Skrevet Mars 17, 2011 da var det annskaffet noen m3 evo frammskjermer og mest sansynelig m3 front og hekkfanger og har også annskaffet 325 bakstilling:)
Jawn Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Blir bra no da, berre å begynne med kapp/sveis/kapp/sveis
birken85 Skrevet Mars 20, 2011 Skrevet Mars 20, 2011 Blir bra no da, berre å begynne med kapp/sveis/kapp/sveis Ja litt spent på den delen
birken85 Skrevet April 5, 2011 Skrevet April 5, 2011 Da fikk eg plutselig en m50b20 med girkasse og ledningsnett om hende her.. vi tar det vi har for hånden som det heter og ser hva vi kan gjøre utav det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå