Gå til innhold

Birken85`s E30 b20 Turbo, Godkjenning med turbo info s18

Anbefalte innlegg

Skrevet
trur fargen på caben blir den samme ja... kansje med noe små effekter i men vet ikke... skal tenke på det :P

ja eg skulle hatt e30`n der og.. det er for såvidt planen og men får se... cooler er nå fort gjort.. bare og få begynt på det :P

Hadde eg vert deg hadde eg beholdt fargen som den er, den er insane ilag med dei felgane :D

• Svar 280
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
trur fargen på caben blir den samme ja... kansje med noe små effekter i men vet ikke... skal tenke på det :P

ja eg skulle hatt e30`n der og.. det er for såvidt planen og men får se... cooler er nå fort gjort.. bare og få begynt på det :P

Hadde eg vert deg hadde eg beholdt fargen som den er, den er insane ilag med dei felgane :D

ja mulig mulig :P

• 1 month later...
Skrevet

Har hørt rykter om att denna har fått skilt og Birken planlegge diverse :P

Skrevet

Birken oppdatera jo ikkje sjølv så da kan eg informere om att vi har skifta olje og olje filter idag, i tilegg til det har vi fjerna ei lyd potte midt inn under bilen :)

Bilen er fortsatt stille men no kom det litt grovere SKIKKELEG m20 lyd med skikkeleg blåsing fra wastegaten ;)

Neste på timeplanen hass er vel IC rekner eg med.

Også høyre eg rykter om att han har skaffa seg ein E30 til som kanskje skal bli nokke spennande ;)

Skrevet
Da var 320i Coupe`n komt i hus :P rusje greier men får sjå om det er råd og få bil av den og :P

Kjempe greier! Blir bra det her!!

Gjer du meg ein lyd på hotell tlf ikveld? :)

Skrevet

Rustmessig er bilen heilt rå, 99% av bilen er rustfri vist man ser vekk ifra delar som er lett å bytte :)

Skrevet

bilder kommer så fort eg har noe og vise til :P......

og ja... rustmessig og teknisk var bilen overaskende bra.. er hjulbuer bak og skjermer framme som må gjøres noe med... er jo en 84 modell uten takluke og greier:P ikke så positivt det med takluka men er jo snart veteran da :P

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...