|Ole| Skrevet April 27, 2011 Forfatter Skrevet April 27, 2011 Birken ga meg frie tøyler på bilen igår så no har eg justert litt på denne kjerra , afr ligger fortsatt på 11-12 og han kjøyre vel nermere 1 bar no tippe eg Trykkmåleren har fått kreft eller lignande så den stolar vi ikkje på lenger, den viser no det den vil vise men aldri over 0.5 Iallefall, bilen går som eit skudd og skal vel kjøyre ifra mange no tipper eg Løyser hjula alt for lett på 2 gir og denne er vel blitt ei driftevogn Kor lenge motorn holder no veit vel ingen men smeller den så må han jo skifte til større volum Iallefall det som er målet mitt
Gravstein Skrevet April 28, 2011 Skrevet April 28, 2011 Justert ned tenninga og opp med bensin trykket ? godt eg har fri i helga, for eg vil sitte på en tur før det heile seier poff
birken85 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Justert ned tenninga og opp med bensin trykket ? godt eg har fri i helga, for eg vil sitte på en tur før det heile seier poff sikker på at det er tidsnok?
Morty999 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 husk att du kan ha tenningsbank selvom afr er riktig da
Gravstein Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 Skulle nesten ha laget oss ett lytte utstyr, som morty sier så kan det banke selv på rett afr. Hadde faktisk tenning bank på 200sx med rett afr
Morty999 Skrevet April 29, 2011 Skrevet April 29, 2011 kjøp der een microfon til data.. få ut kun microfondelen av den og lim den fast på en klype dere setterpå blokka.. så ledningen inni datan, og utigjen i øreklokker
birken85 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 fredags kveld og natt til lørdag bytta eg da toppakning, vannpumpe, termostat, viskose, bensinpumpe og fikk på gt splittere i fronten.. så nå er cab sesongen i gang.. blei indrikking natt til første godt plassert i baksetet sammen med Ole høg musikk og god steming:)
birken85 Skrevet Mai 2, 2011 Skrevet Mai 2, 2011 Må laste opp bilder og Birken Nå er jo gt-splitterne komt på og så tenkte eg skulle shine den og ta bilde med dei på før eg la ut ole men thanx anyway
Jawn Skrevet Mai 4, 2011 Skrevet Mai 4, 2011 Er liv oppi der ja? Godt det å sjå snøen begynner slippe taket iallefall Ikkje smelte stempela i den stakkars 6'arn da, med for lav tenning og vaska sylindervegger Stå på, må vel snart bli masse "nye" friske E30'a på veien i området
|Ole| Skrevet Mai 14, 2011 Forfatter Skrevet Mai 14, 2011 Legger ut ein film eg tok av Birken her om dagen, tok ein hurtig redigering for og få vekk skilt nr, derfor det er blury her og der http://www.youtube.com/watch?v=Sw--FsaL9u4
Gravstein Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Kjekt når den funka så pass godt for å være original innmat
birken85 Skrevet Mai 14, 2011 Skrevet Mai 14, 2011 Da har eg fått positiv tilbakemelding fra biltilsynet folkens.. Ved bytting til e30 325 bremser og understell forran og bak, og en benkemåling pluss en kar fra et bmw verksted som kan gå god for at det er byttet bremser og fjerben til det som står på e30 325 så går det fort mot godkjent med TURBO :) Som det står i brevet "Dette er en ombygging vi aksepterer under føresetnad av at vilkår i dette brev blir fulgt" Oh Joy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå