Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skikkelig långmilare vurderes solgt.

2978422858_8227bf1c97_b.jpg

2977564669_3e15bacda0_b.jpg

2977563757_db91aeb983_b.jpg

Noe småplukk er det, bilen er tross alt gått 290kkm. Motor\gir\turbo maler som bare det, ingen sort\blå\hvit røyk, enten ved oppstart eller ved pådrag. Dempere og fjærer bør byttes da den er uhorvelig lav og ubrukelig på vinterstid, samt at dempere foran klakker litt. Brekk må strammes. Eugodkjent i 2009. Hekkspoiler i plast bør omlakkeres før å få det perfekt, og den er ikke strøken i lakken generellt, men fremstår som bra etter vask og polish.

Dessverre noe sparsommelig utstyrt. Takluke er det dog. Alpine-spiller med blåtann\ipodtilkobling medfølger. Stoffseter, ikke multifunksjon, elektriske vinduer foran.

Pris: 99000,-

Bilen befinner seg i Bodø.

• 5 weeks later...
Skrevet

Hei! Int i og bytte bilen din i en MEGET strøken 99 mod 520ia? Bilen er ny i Norge, og har kun 1 eier før meg. Absolutt alle servicer er fulgt fram til dags dato, og det er kvittering på alt som er gjort med bilen.

Bilen er gått 199000km, og er utrolig strøken. Ingen feil eller mangler, ingern riper eller bilker. Helt rustfri.

Bilen har så og si alt av utstyr:

*Helskinn

*Automat(Steptronic)

*Dobbel clima

*Regnsensor

*Ryggesenor

*Varmeseter

*Varme i rattet

*Avtagbart hengerfeste

*Intregerte barneseter bak

*Xenon

*Største høytalerpakken

*Org Telefon

*Største kjørecomputeren

*+++

Bilen har 18" Org bmw sommerhjul med gode dekk, og 15" Org bmw vinterhjul, med helt nye Hakkapilita dekk.

Bilen må sees og prøves!

ba9ym8izv8uf9ich8g9e.jpg

Skrevet

Hei!

Dessverre er ikke bytte aktuelt da jeg ønsker en nyere og litt kjappere bil (med færre dører).

Den er senket 60\40 i vognkortet, alt for lav for min mening:) Iallefall på veiene her i Bodø.

Baklyktene aner jeg ikke.

Kan også nevne at bilen er noe tuna og går helt OK for kmstanden.

• 1 month later...
Skrevet

Kan også nevnte at startermotor nettopp er skiftet hos merkeverksted, EGR-ventil er ny, LMM er ny, glødeplugger og batteri er nytt, samt olje har blitt skiftet minimum 1 gang i halvåret.

Storservice (service 2) tatt i mars ifjor hos Autopower DA i Oslo, EU godkjent med bytte av bærebru foran.

Annet som bør gjøres: ny nøkkel evt nytt batteri til nøkkelen for

sentrallåsen, justering av lys, stramming av brekk, mulig opplakkering av plastspoiler på bagasjeluke (koster ca kr 500) da denne er dårlig lakkert (ser det ikke før man går nært) oljelys lyser gult etter skifte av olje hos Autoparts i Bodø, iflg dem er det bare å resette med diagnose at oljen er byttet. Dette er det jeg vet om.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...