Torminator Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Trenger låsepinne til svinghjul og låseverktøy til kammene da jeg skal demontere vanos. Kan gjerne låne også, hvis noen har å låne bort! Skrik ut om du har noe av det, eller har tips og triks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Bor du i nærheten av oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2010 Nei, bor nok desverre et godt stykke unna i Molde, Møre & Romsdal... Men betaler gjerne frakt dersom du vil sende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 20, 2010 Share Skrevet Juli 20, 2010 Selger ikke.. Tenkte mer på utlån Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Ok, da blir det nok verre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd81 Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 når man først e inne på dette temaet. noen som vet kor det e mulig å få tak i sånt verktøy til en m40b18 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 hvor kan dette kjøpes? noen nettsider eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 pelicanparts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 Selger ikke.. Tenkte mer på utlån Har du diameteren på låsepinne til svinghjulet og låsestreng til kjedet da? Så kanskje jeg kan lage meg noe provisorisk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Bump! Ingen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå