tvendis Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 tlf:92408914 har en e30 4 dørs 87mod som eg vil selge eller bytte i en bil me skilt som er betalt årsavgift å eugodkjent. det som mangler for å få e30'n eugodkjent er å stille inn frontlysa å feste ett bremserør og blinklys(blinklysa berre slutta å fungere en dag so veit ikk ka som har skjedd me dei, kansje berre en sikring.eg blinklys/fjernlys hendelen er knekt) det er m-tech1 front å bak fanger å sideskjørt. simons effektanlegg følger med litt forskjellige deler som: frontleppe(alpina blei eg fortalt att de var) 60/40senkefjøre greenstuff bremseklosser skinnseter fra 2dørs (blått og kvitt) m3 speil ++ DET VISTE SEG ATT BAKAKSLINGA IKKJE VAR ØYDELAGT ALIKAVEL:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Det der er en M-tech 1 front forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Det der er en M-tech 1 front forresten. ja det er jo det eg har skreve:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 Det der er en M-tech 1 front forresten. ja det er jo det eg har skreve:P Haha, beklager! Leste denne listen, hvor det stod "alpina blei eg fortalt att de var" og trodde da du snakket om den som var montert på bil! frontleppe(alpina blei eg fortalt att de var) 60/40senkefjøre greenstuff bremseklosser skinnseter fra 2dørs (blått og kvitt) m3 speil ++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 Det der er en M-tech 1 front forresten. ja det er jo det eg har skreve:P Haha, beklager! Leste denne listen, hvor det stod "alpina blei eg fortalt att de var" og trodde da du snakket om den som var montert på bil! frontleppe(alpina blei eg fortalt att de var) 60/40senkefjøre greenstuff bremseklosser skinnseter fra 2dørs (blått og kvitt) m3 speil ++ hehe:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
94 BMW gutt Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 kor mye har du tenkt deg for bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 kor mye har du tenkt deg for bilen e litt usikker. men går ikkje under 15.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
94 BMW gutt Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 kor e det du holder til i landet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 kor e det du holder til i landet ? stryn i sogn og fjordane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
94 BMW gutt Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 vetshe om det e meg eller har du glemt og skrive kas modell det "/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 vetshe om det e meg eller har du glemt og skrive kas modell det "/ står heilt oppe, 87mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
94 BMW gutt Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 tenkte mer på motor modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tvendis Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 tenkte mer på motor modell åja:P 320 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
94 BMW gutt Skrevet Juli 21, 2010 Share Skrevet Juli 21, 2010 du har ikke noen bilder av baken på bilen da ? har du en mangel lapp på den? og e det med bakaksling som er i orden ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå