LarsiPan Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Har en hau med E28 deler som skal vekk. Orker ikke ta bilde av det, dere får heller spørre om det er noe dere trenger så skal jeg se om jeg får ordnet det. Kan med en gang nevne at jeg ikke har noe m-tech eller diffsperrer liggende. Ellers er det bare å rope ut, har div interiørdeler, fjærer, fjærbein, skjermer osv osv!! kan nevne noe: Stor kjørecomputer (ikke ledn.nett) glasstakluke komplett checkpaneler speedometer div understell har en m-tech vinge jeg absolutt ikke vil selge, men om noen byr 2 så går den ta kontakt!! mvh Lars
stiane28 Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 hva av understell er det du har da? senkefjærer osv? har du et panser som er i bra stand ?
LarsiPan Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 Panser er det dårlig med. Har senkefjærer uten papir ja.. h&r fjærer som har noen år bak seg tror jeg
stiane28 Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 ok. har du et svart dashbord i bra stand kansje ? og evnt hanskerom og fremre del av midtkonsoll i svart ?
mo-peder Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Hva hadde du tenkt deg for kjørecomputeren? MVH Peder
LarsiPan Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Skrevet Juli 21, 2010 dashbord har jeg, men det er sprekker i begge 2.. typisk på disse.. det som står i min er FAKTISK helt Så må beklage det altså. Hanskerom har jeg som er helt og svart og muligens midtkonsoll skal sjekke dette og sende deg en pm når jeg finner. Bud på kjørekomputern da?
Thelax Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Hei. Fjærbein foran, passer det en 518i? Hvor holder du hus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå