Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
hmm.. Hadde håpet på svart så jeg slapp lakkering serru..

Det finner du ikke med mindre du har en carbonsvart bil. Har en slik fanger om 4 uker i den fargen da=)

Bare si fra ;)

Skrevet
Har du shadowline lister til e39 sedan? :)

evt. hvor mye skal du ha for de?

Jepp, det har jeg, men du demontere de selv evt, og betale på forhånd, for jeg tar ikke sjansen på å få de av hele, hehe. Ellers kan du jo bare kjøpe dørene komplette??=)

Skrevet
Csl front, diffusor, felger og bakluke selges nå. Kopi deler, men med

Meget god passform! Har også svarte nyrer, blinklys og grill.

hvilke farge er csl diffusoren lakket? er det csl kopi felger, hvordan dekk er det på dem? pris på diffusor og felger for seg selv.. og hvilke ET er det på felgene, regner ikke med de har m3 ET hvis det er kopi..

Skrevet

hvilke farge er csl diffusoren lakket? er det csl kopi felger, hvordan dekk er det på dem? pris på diffusor og felger for seg selv.. og hvilke ET er det på felgene, regner ikke med de har m3 ET hvis det er kopi..

Den er carbon svart / carbon. Jeg vet ærlig talt ikke om csl felgene er ekte eller ikke, men de har kantkjøringer alle 4 felgene, så må gås over.. Det er m3 innpress på de ja, kommer fra en m3=) Pris for begge deler .. tja, bud?

Skrevet
Jeg har frontfangeren, men mangler lysene :)

Gira på og selge lysene løst eller selger du kun komplett ?

Selger kun komplett desverre, men du kan jo kjøpe hele, og selge fangerer uten lys du?

Skrevet
Jeg har frontfangeren, men mangler lysene :)

Gira på og selge lysene løst eller selger du kun komplett ?

Selger kun komplett desverre, men du kan jo kjøpe hele, og selge fangerer uten lys du?

Nja, har akkuratt fårr igjen fangern fra lakekring, så tviler det skjer ;)

Skrevet

Den er carbon svart / carbon. Jeg vet ærlig talt ikke om csl felgene er ekte eller ikke, men de har kantkjøringer alle 4 felgene, så må gås over.. Det er m3 innpress på de ja, kommer fra en m3=) Pris for begge deler .. tja, bud?

hmm pris på bare diffusoren da? er lakken grei osv eller må den lakkes pånytt? bilen min er CARBONSCHWARZ METALLIC (416) er det mulig å sende sånt til stavanger for en fornuftig pris?

ang bud er det jo en fordel å vite om de er ekte eller ei, og er ikke så glad i kantkjørte felger dessverre, det har jeg fra før :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...