Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tenkte å legge inn en liten tilbakemelding.

Hyggelig og seriøs kar. Alt var som beskrevet over telefon. Ingen form for kødd.

Var "tilogmed" behjelplig på å skru ut skinnintreøret da undertegnende er inngrodd VAGmenneske.

Takk for hyggelig melding!

Det skal her sies at jeg vanligvis har dette skrudd ut ferdig, men etter avtale, så skulle dette skrues ut selv=) Jeg lærte jo noe nytt der selv også, så det var bare fint!

• 2 weeks later...
Skrevet
Får vel gi enda en god tilbakemelding til Thomas.

Topp kar som ordner opp! Bilen står trygt og godt hjemme i garasjen.

Takk igjen :)

Takk for hyggelig tilbakemelding!

PS! NYE PRISER PÅ SIDE 1

• 2 weeks later...
Skrevet

Takker for en hyggelig og lett handel!:)

Anbefales på de sterkeste! :D

Sent from my HTC One X using Tapatalk 2

Skrevet

Takk for handel til deg også! =)

Folkens, nå skal jeg selge ut allt av karosseri deler billig grunnet flytting, så nå SKAL ALLT BORT!

E36 m3 bakluker har jeg 5 stk av, og de med noe smått med rust på eller en liten bukkel e.l, går for 3-500 kr stk. De fineste for 800-1000 kr stk.

E46 m3 bakluker har jeg 5 stk av mener jeg, og de går for 300 kr stk. De er alle bortimot helt 100% strøkne.

E39 framskjermer fra m5, helt rustfrie, skal jeg ha 600 kr paret for.

E39 m5 forstilling og bakstilling skal jeg ha 8500 kr for samlet ved henting, men kan slenge med en ekstra forstilling for 1500 kr ved ønske=)

Skrevet
Hmm - mulig de er lik da - hva skal du ha for en fra 3,2 m3? (er visst forskjell på 3.0 vs 3.2 versjonen)

Jeg har en som har en liten bukkel i vingen (mener dette skal gå å fikse lett ved en lakkering, men er ikke fagmann så er ikke 100%) som du kan få kjøpe inkl luken for 500 kr.

Skrevet
har du bilder av noen felger som passer på e46 ?

Hei! Jeg har kun 1 sett med org m3 18" felger til e46, men så har jeg jo også alle mulige typer e36 m3 org felger som passer på e46 også i allt mulig av stand=) Jeg har også 17" eller 18" kopi felger BBS RS som er nye i esken=)

priser fra 3.000-4.500 (e36/e46) til 7.000 (for BBS).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...