hardrocxsludge Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 Heisann, atter en gang skal jeg bytte motor i bilen min og nå er den en M52B28 som skal ut ! Stammer fra engelsk 3 serie så er bare å hive oppi alle e36 man skulle ønske . Kan jo fortelle litt om motoren . Er tatt fra engelsk bil , men ingen papirer medfølger så er ingen motor man får godkjent i bilen . Har ingen annen dokumentasjon på kilometerstanden enn speedometeret som satt i bilen motoren kom fra, det er så langt som 156 000 KM . For mer info om dette kan jeg kontaktes på PM er også kjøpt inn litt diverse deler til motoren som nevnt i annonsen "småtrim" Kan jo legge til hva som er kjøpt ! M50b25 innsug med gasspjeld letta svinghjul , 6pucka sinterclutch og trykkplate som skal tåle 480 hester, med nytt utløserlager hjerne fra Eirik Viste her på forumet som startsperren er fjernet i også er den tilpasser m50 innsug samt med en chip som lover å holde 230 hester . i og med at startsperren er fjernet kan motoren puttes oppi hvem som helst bil uten startproblemer . Det sitter også komplett effekanlegg i rustfritt stål på motoren, pakken er Grenrør, til midtre lydemper og bakpotte . Åpent luftfilter sitter også på Kan også følge med girkasse fra m3 3,0 liter med shortshift om det er ønskelig . Motoren kan selges uten noe som helst at dette som er nevnt på listen utenom m50 innsuget for nedstrupet og opprinnelig innsug som satt på motoren er solgt . Kan også plukke ut de delene du vil skal medfølge og de du ikke vil ha så blir vi enige om pris ! Tar gjerne imot bud ! Bilder av motoren kommer i morgen utpå dagen For mer info enn utfylt over kontakt meg på PM Er bortreist en uke fra lørdagen så kan også nåes på 926 57 915 men ser helst til SMS da det er dyrt i utlandet . Bilder Bilde av motoren i dønn original stand ( Kommer fler bilder da jeg er hjemme fra ferie på lørdag ! Mvh Joakim
Dirty Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 jeg trenger kassen, send meg en pm vus du selger den
hardrocxsludge Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 hvor mye hadde du ca tenkt deg for denne? Usikker på hva det er verdt jeg !? Har ikke sett så mye hva de går for egentlig . Men er åpen for bud, selvsagt !
KM85 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hmm, får jeg smelt denne oppi en E39 som har M52B25 mon tro?
hardrocxsludge Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Hmm, får jeg smelt denne oppi en E39 som har M52B25 mon tro? e39 er levert med samme motor, men usikker på om motorlabber og bunnpanne er lik som fra e36 !
KM85 Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Hmm.. Intresting Ca pris på motor eks clutch? (veit ikke om jeg trenger den, da jeg har automat i bilen min) Eksosanlegget trenger jeg vel egentlig heller ikke. Men eksosmanifold kanskje?
hardrocxsludge Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Tenker du på grenrøret som følger med effektanlegget eller originalmanifolder ? Spørs nok om disse grenrøret passer i e39 men skal aldri si aldri . vet ærlig talt ikke hva disse motoren er verdt !? er jo ikke så alt for mange av de som blir solgt heller, å jeg tok den jo ut av bil som jeg kjøpt selv, slik at hva verdien på motoren var sånn sett vet jeg ikke . Men i alle fall ikke under 15 laken !
///Naitsirk Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 Må bytte motorfester, bunnpanne og ledningsnett for å få denne i en e39. Skal man oppgradere sin e39 til b28 blir jo ikke det noe problem siden det bare er å flytte over de delene. Skal man bruke det grenrøret der må man sveise sammen med org eksos 15 laken er forhandlerpris med 3 mnd garanti btw
hardrocxsludge Skrevet August 10, 2010 Forfatter Skrevet August 10, 2010 Salget trekkes tilbake etter funn av gåen toppakning ! Beklager til alle som var interesserte Mulig salg igjen da pakningen er byttet ut ( kanskje med annet nytt utstyr ) Hvis ikke blir dette en visningsmotor da det blir turbobygg . Mvh Joakim
thomas_ja Skrevet August 10, 2010 Skrevet August 10, 2010 det utløser lageret til clutchen der, er det forsterka lager eller det spesielt til det clutch kittet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå