Halbakken Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Var det virkelig så kjedelig å se på?
Haakjin Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Dette har jeg troa på , greit utgangspunkt du har da, soting ble nice
Haakjin Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Det er slik vettu, etter et par updates nå så får du nokk kommentarer du også Men hvilke motorplaner er det du har? Litt fjern, kanskje du har skrevet det tidligere?
winchester Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Du skal vel kjøre stivere foringer og coilovers/senkesett? Vil vel ikke kjøre en båt på bane, hehe. Ellers ser det bra ut, ble meget bra med shadowline. Haakjin: M20B25 turbo.
Haakjin Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Det er slik vettu, etter et par updates nå så får du nokk kommentarer du også Men hvilke motorplaner er det du har? Litt fjern, kanskje du har skrevet det tidligere? Ja, gjør nok det ja! Må bare få gjort mest mulig før vinteren slår inn... Med tanke på motorplaner så blir det 2,5 med turbo, eventuelt 2,7 turbo:) Får se hva tida bringer! Dette , det liker jeg Sats på 2.7 ja Høre med Azeton her på forumet, han har M21 veiv liggende til deg Da har jeg fått tak i ratt og skulle egentlig hente stoler fra Gundersen Motorsport idag, men disse var utsolgt. Får stolene senest i neste uke Imens, her er et bilde av rattet og et illustrasjonsbilde av stolene: Dette liker jeg også. Tror dette blir virkelig bra jeg , bare stå på å ikke gi opp Da var stolene kjøpt og bestilt, får dem i posten på fredag, lørdag eller senest mandag Må også få tak i noen seler, men den tid, den sorg Har forresten fått tak i, MEST SANNSYNLIG, en 2,5l motor nå, med defekt toppakning. Noen som har bytta dette før? Hører det er drit lett og drit vanskelig, veit ikke helt hva jeg skal tro. Toppen er skrudd av hvertfall. Det var ingen komp i motor, ifølge eier, kan dette være kun grunnet ødelagt toppakning? Det er bra, bestilte du i svart eller? Skal ikke være vanskelig å skifte toppakning, men kan i værstefall være sprukket topp da. Men tviler
winchester Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Har ETA-veiv, 885-topp og B25-blokk liggendes om du trenger noe av det til 2.7 bygg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå