johnsen90 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Må nå selge god bilen min pga mangel på tid og penger til å fikse den opp selv. Bilen er en original 325 fra 89 som har rullet 230000 km. Negativt: - Den ene vippearmen er knekt så den går bare på 5 sylindre. - Brekket er demontert på begge sider pga rustne bremseskjold. - 2 store rust høl i lyddemperen. - Lenkearmen til stabstaget v. side foran er knekt. - Bulk i framfanger og v. framskjerm pga et uhell i vinter. - Liten bulk i bakluka. Positivt: - Eu godkjent fram til april 2011. - Nylakkert for 1,5 år siden, har begynt å komme litt overflate rust i hjulbuer og på bakluke etter vinteren som var, men ellers så er det særdeles lite rust til å være en så gammel bil. - Interiøret er veldig bra, men har standard høl i førersetet. - Rotor og fordelerlokk er nylig byttet. - bærekule v. side er nylig byttet. - Registerreim og vannpumpe er bytter for 5000km siden. - Årsavgift for i år er betalt, men skiltene er levert inn på biltilsynet pga at jeg har sagt opp forsikringa på den. Syns selv at detter er et bra eksemplar så håper noen her inne har lyst til å fikse den opp slik at den kan leve videre på norske veier Skulle det være noe du lurer på så er det bare å spørre her eller kontakte meg på tlf: 98810009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnsen90 Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Kunne tenkt meg 15.000 for den, men bud vurderes;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnsen90 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Ingen som er interesserte? Må bort! Selges hbo 10.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnsen90 Skrevet August 7, 2010 Forfatter Share Skrevet August 7, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå