Morten1989 Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Heisann. Jeg har et to sonet klimanlegg i bilen min som det ikke er lys i. Men en dag jeg bytte framlykter på bilen, begynte det plutselig å lyse i justerings knottene, Men etter noen timer ble det mørkt igjenn Så det er altså ikke noe gåen sikring eller pærer. Er det noen som vet hvor ledningene til instrumentlyset i ac delen går? Alt annet av instrumentlys funker som det skal. Det er denne delen som ikke har instrumentlys:
Johnsen86 Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Ville ikke gått ut ifra at det ikke var pærene. Bytt pærer først. En røket glødetråd kan godt "legge" seg på og lyse igjen om de får slag eller lignende.
Morten1989 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Men det som er rart, er at jeg ikke gjorde noe spesielt, byttet bare frontlykter. og da funka det :S
Joher Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Slike pærer kommer og går når de er på "lånt tid". Det er en pære, og den koster 13kr hos BMW forhandleren, løp og kjøp.
Morten1989 Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Skrevet Juli 22, 2010 Ok, da skal jeg prøve det. Er det mye jobb og ta ut ac delen?
Joher Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Nei Bare dra ut alle "hjulene" så er det to stjerneskruer som må skrues av. Ta an av og Vips så drar du bare ut pæren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå