Bjorni92 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Hei, jeg har en 318d som jeg vurderer å selge. Har lyst på E30 med litt motor Bilen er utrolig god å kjøre, den har snart rundet 168.000km. Ingen ulyder eller andre skavanker EU-godkjent til slutten av 2011! Angel Eyes fra Umnitza med 60(!)LED Pærer er montert på bilen, 6000k styrke. Lyser temmelig bra til å bare være ringer, er også montert Xenon 6000k i tåkelys! Sitter felger til 16.000 på bilen, svarte inni med krom kant. Passer kjempe bra til bilen! Nye Nokian Hakka V dekk 225/45-17. Vinterdekk er piggfrie Continental på originale stålfelger, har også de gamle sommerfelgene som er 16". En del annet utstyr på bilen er det også! Er skrapa vekk litt lakk på frontfangeren på høyre side, legger ikke så veldig merke til det. Dette går ann å evt. lakkere eller bytte fanger. Kan opplyse om at det ikke er jeg som har fått til det, var ei dame som hadde bilen før meg Men utover det er det ingen andre skader. Utstyrsliste står i tråden under her! Her er linken til tråden min: viewtopic.php?f=6&t=148152 Har kostet på bilen en del etter at jeg fikk den. Kom med bud! Tenker meg rundt 150.000 for den m.t.p det jeg har påkostet den. Felgene+dekk kan følge med mot et tillegg i prisen på 15.000. (Den er ikke nyvasket på bildene) Noen bilder: De svarte spora tilhører en E34 forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsa89 Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Er det h11 pærer som sitter i grøftlysene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Ja, det er H11-pærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå