larsern6 Skrevet Juli 22, 2010 Skrevet Juli 22, 2010 Hei. Bilen min fant ut idag at den ikke skulle fungere skikkelig lenger. Begynte med at den svev rart på tomgang og når jeg begynte å kjøre, men ble bedre når den fikk gått litt. Men nå er det hele tiden, høres ut som en portet wankelmotor på tomgang. Virker som eksosen blir veldig varm, stinker bensin i eksosen når den er kald, og senere luklter det bare dritt! Filma en liten snutt så dere forstår: Noen som har opplevd dette? Veldig kjipt, har hatt bilen 1 uke bare :/
Hauso Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Det høres ut som en flokk med hester som kommer springende! Tøft! La det være sånn:) Hvis det lukter bensin, så er det jo et tegn på at den ikke tenner på en eller flere sylindre. Du kan sjekke plugger, pluggledninger, coil, osv, osv:) Lykke til;D
larsern6 Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Hehe, høres tøft ut, ja den er grei. Men er lite tøft når jeg mangler ca 130hk:P Den kom seg når jeg nappa ut lmm. Har bestilt diagnoseprogram så får vente å se:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå