Stoppie_Master Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Hei alle sammen, jeg trenger hjelp! Har koblet GW300'ern i bilen min, men det er ikke livstengn? Slik ser det ut i bagasjerommet der jeg har koblet den inn:
Stoppie_Master Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Skrevet Juli 23, 2010 Sendt bilde til Dension, og de sier nu at tilkoblingen ser bra ut. Får gå ut og klø meg litt i skallen og vente på nytt svar fra Dension...
Stoppie_Master Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Ja da får jeg se om jeg får noe mere svar fra Dension i morra, og hvis det ikke løser seg da, så får jeg dra innom Bilradiospesialisten og få litt hjelp på tirsdag. Var ikke akkurat plug and play dette her.
Stoppie_Master Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Bilradiospesialisten i trondheim fant ikke ut noe de heller, så det var 400kr rett ut vinduet hos de også. Fan! Får sende driten tilbake da....
Audio-art Skrevet Juli 29, 2010 Skrevet Juli 29, 2010 Bilradiospesialisten i trondheim fant ikke ut noe de heller, så det var 400kr rett ut vinduet hos de også. Fan!Får sende driten tilbake da.... Ett skudd i blinde, men prøv å demonter cd-veksler kabelen ifra hovedenheten, og koble dension inn der..
Stoppie_Master Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Skrevet Juli 29, 2010 Bilradiospesialisten i trondheim fant ikke ut noe de heller, så det var 400kr rett ut vinduet hos de også. Fan!Får sende driten tilbake da.... Ett skudd i blinde, men prøv å demonter cd-veksler kabelen ifra hovedenheten, og koble dension inn der.. Det ble et skudd i blinde uten treff Er der cd-veksleren var tilkoblet som jeg har koblet inn dension enheten...
birken85 Skrevet August 15, 2010 Skrevet August 15, 2010 prøv og koble den inn bakpå selve spilleren......
Stoppie_Master Skrevet August 15, 2010 Forfatter Skrevet August 15, 2010 prøv og koble den inn bakpå selve spilleren...... Jeg har navigasjon i bilen så det går ikke! Har sendt den tilbake for å få den reparert/erstattet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå