Stoppie_Master Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Hei alle sammen, jeg trenger hjelp! Har koblet GW300'ern i bilen min, men det er ikke livstengn? Slik ser det ut i bagasjerommet der jeg har koblet den inn: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Sendt bilde til Dension, og de sier nu at tilkoblingen ser bra ut. Får gå ut og klø meg litt i skallen og vente på nytt svar fra Dension... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Ingen som har nå tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Ja da får jeg se om jeg får noe mere svar fra Dension i morra, og hvis det ikke løser seg da, så får jeg dra innom Bilradiospesialisten og få litt hjelp på tirsdag. Var ikke akkurat plug and play dette her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Bilradiospesialisten i trondheim fant ikke ut noe de heller, så det var 400kr rett ut vinduet hos de også. Fan! Får sende driten tilbake da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio-art Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Bilradiospesialisten i trondheim fant ikke ut noe de heller, så det var 400kr rett ut vinduet hos de også. Fan!Får sende driten tilbake da.... Ett skudd i blinde, men prøv å demonter cd-veksler kabelen ifra hovedenheten, og koble dension inn der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juli 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2010 Bilradiospesialisten i trondheim fant ikke ut noe de heller, så det var 400kr rett ut vinduet hos de også. Fan!Får sende driten tilbake da.... Ett skudd i blinde, men prøv å demonter cd-veksler kabelen ifra hovedenheten, og koble dension inn der.. Det ble et skudd i blinde uten treff Er der cd-veksleren var tilkoblet som jeg har koblet inn dension enheten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
birken85 Skrevet August 15, 2010 Share Skrevet August 15, 2010 prøv og koble den inn bakpå selve spilleren...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet August 15, 2010 Forfatter Share Skrevet August 15, 2010 prøv og koble den inn bakpå selve spilleren...... Jeg har navigasjon i bilen så det går ikke! Har sendt den tilbake for å få den reparert/erstattet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå