bujk1 Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Kjørte på en høy fortauskant og fikk en skade på felgen. Mistenker også at felgen kanskje har blitt litt skjev. Kan dette skje når jeg kun kjørte i 2-3 km/t da jeg traff fortauskanten? Ønsker uansett å få sjekket om felgen er skjev. Noen som vet hvor jeg kan få sjekket dette? og evt. hvor jeg kan få rettet felgen? Ønsker også å få fikset skaden på felgen, rifte i dekket limer jeg bare. På forhånd takk for svar!
Hauso Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 mest sannsynlig så er den ikke det. Med mindre det er felger av skillelig aluminiumsfolie, og du kjører med 10 profil. Tror du kan ta det med ro. Hvis du merker at det er ubalanse eller noe, så kan det jo så være.
Tom K Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 du kan sjekke om det er kast i felgen på den lokale dekksjappa, dekksiden kan du IKKE lime, for det første så er det ikke lov og for det andre så vil du ikke at limet skal slippe når du kommer inn i en sving i 100 km/t
Hauso Skrevet Juli 23, 2010 Skrevet Juli 23, 2010 Seriøst? 2-3 km/t? Møkk. Ser dekka er laga i japan, bytt dem:) Du kan btw sjekke kast i felg hos dekksjappa ja. og er det sprekk i den, sveiser de den for deg for noen hundrelapper.
bujk1 Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 Seriøst? 2-3 km/t? Møkk. Ser dekka er laga i japan, bytt dem:) Du kan btw sjekke kast i felg hos dekksjappa ja. og er det sprekk i den, sveiser de den for deg for noen hundrelapper. Kjørte sakte ja, kanten var høy. Så det ble bråstopp i det jeg traff kanten. Skal få kjørt innom et verksted i løpet av neste uke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå