Mellem Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 320ic E36 94 mod M50B20tu BMW Swartz II Ekstreriør: -M-Tech front fanger -Angel eyes -"M3"List på bagasjelokk. -"18 Stamford Mesh II felger. -Senket med justerbart senkesett fra TuningArt. -Supersport eksos -Powerflex foringer i forstilling Interiør: -Komplett Elektrisk sportskinn (begge sider) med varme. -Kjørekomputer -El. vindu+takluke -2sone Klimaannlegg Planer: [ ] M3 sideskjørt (Ø.K) [ ] Dobbel diffuser til bakfanger (Bestilt) [ ] Bakrutesenker (Ø.K) [ ] M3 speil (Ø.K) [ ] Xenon kitt Mer kommer vell mer etter hvert Har ikke fått tatt noen skikkelige bilder enda, ska få tatt noen nye når jeg kommer hjem fra sjø. Bildene nedenfor er før senkesettet vart montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Pent. Photoshoot en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 24, 2010 Share Skrevet Juli 24, 2010 Fint utgangspunkt og planer som ligger helt i min gate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mellem Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Pent. Photoshoot en dag? De må me, må berre komme mej heimatt fra sjøen først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joher Skrevet August 11, 2010 Share Skrevet August 11, 2010 Fin bil det der Eg som har tatt bilde i signaturen din faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet August 12, 2010 Share Skrevet August 12, 2010 Utrolig fin bil Saaaaaaaavn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå