ErsinM5touring Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 Hei, Som overskriften sier, noen som vet delenr på denne delen? M5 Touring har ikke plastplate som sedan M5, men dette er i et slags stoff/tekstil sak. Trenger delenr. Takker for svar Ersin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 svarte deg på e34m5.se også. ettersom det eg vet så fins det ikke noe til touring, folk har laget sånt selv har eg sett. stoff eller tekstil er vel ikke så veldig gunstig mtp rust. hvor har du sett dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 Hei igjen, det er på min. Har sett flere andre M5 touringer på nettet med dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErsinM5touring Skrevet Juli 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2010 51 71 2 255 050 - price: appr. EUR 20.90 + VAT ?? name: Folie - M-technic. Jeg fant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 23, 2010 Share Skrevet Juli 23, 2010 åh at det er svart der har eg sett på mange eg også, men aldri gått så nøye og sett akkurat om det var folie eller lakket, på min er det lakket sort der. er den slitt så blir det nok bra å bytte den ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå