rhaugen Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 hei har en e46 stv med klima,men det lever sitt liv når jeg starter bilen virker alt fint,men etter ca 30 min kommer det ikke luft i bilen å det blir dårligere gradevis men etter ca 30 min ingenting. men hører vifta går å alt å kan justere den hører at det blåser mer men kommer ingen luft. kan stoppe bilen ca 10 min så virker alt normalt igjen,men etter ca 30 min er det ikke noe luft som kommer. håper på hjelp her er ikke noe greit å ha det sånn
Gjest Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 sliter med samme problemet jeg og, var en som sa det kan være styreenheten til spjeldene..
rhaugen Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 er ikke noe med gas får er det samme om det er varm luft eller kald luft virker som noe spjel greier som lukker seg ja
rhaugen Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 ingen com vet hva dette kan vere??? hvor sitter den styrenheten da?
rhaugen Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 er det ingen som vet dette her inne??? det syns jeg var veldig rart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå