Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen hjul jeg mangler låsebolt-nøkkel til.

Prøvd å låne div forskjellige, men ingen har passet helt hittil.

Noe bra verktøy å løsne disse med?

mnahjgum3te97psgrwrt.jpg

Takk på forhånd :)

Skrevet

Jeg bestillte ny fra Megahjul tror jeg det var, kosta et par hundringser, hvis du ikke får den løs så er jeg redd det kun er grov vold som gjelder, må nok borres i stykker ev meisles med fare for å ødelegge felgen, hvis det er plass nok så kan du jo prøve og sveise fast ei torx pipe

Skrevet

Hvordan går det å borre og sette inn "grisepikk" da?

Noen mulighet? :)

Finnes ikke noe universalsett for slike låsebolter?

Skrevet

Slike bolter er noe forbanna dritt egentlig, særlig hvis de er rusta fast i tillegg, vet ikke om grisepikken tåler såpass mye juling men der går jo ann å prøve

Skrevet

Skal ta å se om jeg kan finne noen flere låsebolt-nøkler her først..

Ellers blir det vel å prøve med stor torx eller sveise fast noe :)

Takk folk :)

Skrevet

ja biltema har jo noen fine torks sett billig!

men å sveise fast en passende bolt(hvis man får sveist godt nok) er nok det beste,da man også får litt varme i bolten som kan hjelpe til en god del!

Skrevet

De aller fleste bilverksted har sett som dekker omtrent alle typer låsebolter.

Ta en tur innom et, og spør om å få låne i 5 min. Da rekker du å løsne dem, og kaste dem i nærmeste søppelkasse. Sett deretter inn normale bolter.

Skrevet

det der er jo (ser det ut som) en original låsebolt. Du får lånt og kjøpt den riktige adapteren hos din bmw forhandler. Du må hat et nummer, det står antagelig inni bolten. om ikke du finner dette er det bare å sette seg ned med settet og finne den som passer.

ellers går det jo å borre.har gjort dette flere ganger, er litt tidkrevende men går helt fint uten å ødelegge felgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...