Shibbs Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Heisann. Dette skjedde helt plutselig. Skulle starte bilen her om dagen å så merka jeg at den gikk veldig dårlig. Det var lite respons på gassen i forhold til vanlig og kjente ikke no ordentlig drag før jeg kom rundt 3500rpm. Når motor er kald virker det nesten som at den går bedre. Skal sies at det har vært litt kluss med at bilen har blitt litt for varm nå nylig men det problemet forsvant av seg selv. Så: noen som har no tips til hvorfor det virker som jeg har mista minst 30hk?
Robbi3 Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Spray motorrommet med startgass med motoren i, om den ruser seg opp da har u lekk i vakuumslanger.. Hvis ikke så må du nok ta en diagnosetest i og med det er sinnsykt mange sensorer som kan ha gått gæli med.
Shibbs Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Skrevet Juli 24, 2010 mener du jeg bare skal pøse på med startgass rett inn i motorrommet? ikke noen spesielle steder? og hvor mye? ruser seg opp automatisk mente du?
Tom K Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 spray litt rundt vacumslanger og innsugspakning, IKKE pøs på for da finner du ikke ut hvor du kan ha vacum lekkasje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå