KKise Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Sikkert spurt om en million ganger før, men jeg fant ingen nyttig tråd da jeg søkte. Har bilen i fri, starter opp og det rister. Gir litt gass og ristingen blir værre. Ser motoren rister endel, kan motorfestene være "myke" og forårsake dette ? Har ingen mistenkelig røyk fra eksos, eller banke/ulyder fra motor.
hanskr Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 sikkert ein litt dumt spørsmål, men er de når bilen står i ro eller når du kjører / triller ?
E36Cab1 Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Kan være motor- og giroppheng som begynner å bli morkne,kan enkelt sjekkes ved å ta tak i motor enten ved håndkraft eller liten dekkspak o.l . Sikker på at motor går på alle sylindre? En sekser går veldig jamt kontra en R4,så skal normalt sett ikke vibrere på tomgang...
KKise Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Skrevet Juli 25, 2010 Det er når bilen står i ro ja. Hvor mye skal jeg kunne lee på motoren om jeg drar i den med håndkraft, er det såvidt bare eller skal det være litt "mykt" ? Jeg synes det virker litt løent, men har ikke noe særlig å sammenligne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå