Gå til innhold

kresja e34 -- mulig rammesjeiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

traff ein bergknaus med høgre framfelg og har dratt hjule inn i hjulbuen samt bulka skjermen og frontruta e sprukke. bærebrua er også dratt 10 cm bakover i innfestinga på traversen :S

og no har eg studerst bilen litt og ser to pungt på take ( høgre side) som er bulka litt nedover. det eine rett bak framsetet og den andre rett over baksetet.

er de nåkken som har / veit målepunkta på bilen slik att eg kan måle om dn e skjeiv ?

svar motas med takk :)

Skrevet

du som stod i grøftekanten et stykke før lavik-oppedal fergen?

kjørte forbi mot bergen, så ut som det bare var punktering, off kjipe greier, hvis taket har fått seg en knekk så kan den være skjev ja.

Skrevet
du som stod i grøftekanten et stykke før lavik-oppedal fergen?

kjørte forbi mot bergen, så ut som det bare var punktering, off kjipe greier, hvis taket har fått seg en knekk så kan den være skjev ja.

var meg ja, max uflaks trur eg. kunn felgen som tok tak, og nå har eg demontert og de ser ikkje lovande ut :S inni hjulbuen har har skjøyten revna der den er punktsveis ca 10 cm (mellomromm) og døra går ikkje heilt inntil karroseriet .... så den er nokk skjeiv JA !!

Skrevet
Må i jigg for å måle,er vel noen i Førde som har en caroliner eller dataliner som du kan få en kontrollmåling hos.

Har sett nøyare på dn no, so de e ikkje nåkke vits trur eg :S

snakke me biltilsyne i måro og høyre ka dei seier... mulig søke om karosseri skifte ??

er de fornuftig ? / kontra og selge bilen som delebil. ( har og 4l liggande som eigentleg skulle ned i løpe av neste veke :P )

og ved eventuelt karroseri skifte vil BT da plombere alle dei orginal delane som eg har på bilen ?

slik att de ikje er mistanke om juks ?

håper nåkken har peiling på ditta :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...