jenstf Skrevet Juli 24, 2010 Skrevet Juli 24, 2010 Har kjøpt meg ny bil, så min E36 har blitt stående parkert noen uker. Da jeg skulle starte den i dag var girstanga utrolig vanskelig å få i drive. Da jeg begynte å kjøre virket det som bremsene satt på et par av hjulene, men dette løsnet ganske raskt. Nå får jeg den ikke i hverken P eller L. Får startet bilen ved å presse girstanga i N, men virker som den fortsatt står i D selv om den indikerer N og motor startet. Noen gode forslag?
jenstf Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Får fortsatt ikke satt bilen i park eller revers. Og det siste er litt dumt med tanke på at jeg parkerte den med fronten ned på parkeringsplassen min. For trangt for å snu, så jeg er nødt å få rygget den ut om jeg skal få kjørt den bort på verkstedet Vet ikke om fri funker skikkelig slik at jeg får tauet heller. Funker som sagt å starte ved å presse stanga i fri, men om jeg så trykker på gassen så begynner bilen å kjøre fremover.
jenstf Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Med girstanga i fri fikk jeg tauet den opp på veien og kjørt bort til verksted. Ser ut som det er gir-wiren det er noe galt med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå