Pappa-Kristiansen Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Hei! Jeg søker en BMW E30. Ingen betydning hvilken karrosseritype, bare ikke stasjonsvogn. Mtech I/II er også et stort pluss, fabrikkmontert eller ettermontert er i grunn akkurat det samme. Kan bre meg over et ganske stort budsjett. Har mer enn nok til å kjøpe en strøken bil, men har også ingen problemer med å kjøpe et vrak til å pusse opp. Setter helst pris på 320i eller høyere motorvolum. Holder til i Akershus, men dersom jeg blir fristet, så drar jeg landet rundt. Kan også være interessert i E46 Fem-serie bør helst også være over to-liters volum. Og ytterst viktig at det er manuell kasse. E28, E34 og E39 er alle aktuelle. Som sagt; Ikke viktig hvilken prisklasse. 200000 har jeg ikke, men det er nær på. Mvh Erik
Vegard-E30 Skrevet Juli 25, 2010 Skrevet Juli 25, 2010 Eg har en 325 mtech 1. med mtech 2 vinge.. nylakkert i vår..
Pappa-Kristiansen Skrevet August 2, 2010 Forfatter Skrevet August 2, 2010 Kunne også trengt en komplett topp til en 1990 320i Cab E30.
håkon_w Skrevet August 2, 2010 Skrevet August 2, 2010 Det bør da være nok av å velge mellom på finn, Hværtfall de to sistnevnte, men bare nysjerrig: hvorfor vurderer du så forskjellige biler? Regner med det er e39 du ser etter i en 5serie,? De siste er jo å regne som moderne bruksbiler, mens E30 er gamle bruktbiler for spesiellt interesserte;)
Pappa-Kristiansen Skrevet August 3, 2010 Forfatter Skrevet August 3, 2010 Det er fordi det er de bilene jeg har noen som helst slags kjennskap til. Og fordi jeg er en litt ufornuftig 18åring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå