RS-Heggem Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 1300,- for baklampene med frakt til Flisa? ) Vet ikke heelt frontlyktene? 2000?
Mikael-B Skrevet Juli 30, 2010 Skrevet Juli 30, 2010 Er det xenon både i nær og fjernlys på framlyktene? Er det noe mulighet for å sette i vanlig halogen pærer? Og er det slike prikkete AE ringer, eller er det komplett lys rundt hele ringen?
RS-Heggem Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Skrevet Juli 30, 2010 Er det xenon både i nær og fjernlys på framlyktene? Er det noe mulighet for å sette i vanlig halogen pærer?Og er det slike prikkete AE ringer, eller er det komplett lys rundt hele ringen? Desverre mister, det er sånn "prikkete" ringer som du refererer til. fire eller fem diode-pærer i hver ring.. Ser bra ut når det er mørt, men når det er halvskumt så ser du godt "prikkene" dine.. Er du orginal-polizei tolererer du ikke sånne. tro meg. men ellers er lyktene fine. Vanlige halogen-pærer tror jeg blirt stress å montere, da xenon-pærene liksom blir dyttet inn, isteden for de sporene. Har du halogen, bør du oppgradere til xenon. Ellers er det bedre åoppgradere til hella facelift fra koed, som koster i underkant av 4000?
aplet86 Skrevet August 1, 2010 Skrevet August 1, 2010 Hei! Er lyktene solgt? Send PM om de ikke er det!
RS-Heggem Skrevet August 22, 2010 Forfatter Skrevet August 22, 2010 Frontlykter til 1700,- pluss frakt.
RS-Heggem Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 1700,- pluss frakt, så er de dine. Ligger ferdigpakket i garasjen, så kan sendes i morgen.
Hankook Skrevet November 7, 2010 Skrevet November 7, 2010 Budet mitt står, så kan du evt. ta kontakt med meg om det skulle bli aktuelt en gang=)
RS-Heggem Skrevet November 7, 2010 Forfatter Skrevet November 7, 2010 du får dem for 1600,- men da får du komme og hente dem selv. Ellers blir det 1900,- inkludert frakt. Bestem deg snarest.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå