AlXz Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Rydder opp.. * 3 meter nettverkskabel 10/100Mbit Cat5 RJ45 (6stk) 25kr / stk * USB Kabel A-B, 5meter (USB 2.0) 25kr / stk * Skjøteledning til skjerm (VGA), 5meter 30kr / stk * HP iPAQ miniSD kort på 512mb 25kr / stk * Aten vga splitter (FOR BRUK AV 4 SKJERMER PÅ 1 UTGANG) 40kr / stk * Compaq EVO stasjonær pc. (P4 1,8Ghz, 1024mb ram, 20gb hdd, ..) 150kr / stk Spør gjerne for bilder, mer info, e.l. Har bilder av det meste som sendes på PM/Mail. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Har en Acer Aspire 7735zg med blueray spiller, når jeg plugger inn denne i HDMI inngangen på tv så får jeg beskjed om at det mangler lydkabel....har du noe sånt til min pc ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 1, 2010 Share Skrevet August 1, 2010 Har en Acer Aspire 7735zg med blueray spiller, når jeg plugger inn denne i HDMI inngangen på tv så får jeg beskjed om at det mangler lydkabel....har du noe sånt til min pc ? Du skal kunne få lyd via HDMI-kabelen. Mulig ut må sette dette opp på pcen.. Et lite tips er om du går på kontrollpanel og velger: Maskinvare og lyd, og så under Lyd-kategorien velger Administrer lydenheter. Der kan du velge forskjellige lyd-utganger. Der skal du finne noe som heter Digital utdataenhet(HDMI) (Sorry at jeg roter til salgstråden din AlXz) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet August 1, 2010 Forfatter Share Skrevet August 1, 2010 Hallo. Da tenker du typen mini-jack til aux eller noe slikt? Dårlig med slikt ekstra/nytt her. Har vel lagt ut det jeg har Dessverre. Ang HDMI så skal vel lyd også gå i den kabelen, slik som Deep Dish sier Takker bare for free bumps jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Desember 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2010 BUD?!? Mye finnes her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet November 28, 2011 Forfatter Share Skrevet November 28, 2011 OPP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå