SteffenM2 Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Mitt nåværende prosjekt skal selges, da jeg ble lappløs i kveld. Bilen er en 92modell 320i, som har fått 325motor, bakstilling og nav foran. Sitter M3 diff på den, denne mangler dog diffolje, er vanlig diffolje på den nå, men skal ikke kjøres lengre lengder med denne. Er powerflex og GS performance foringer i bakstillingen, derav svingarmen og selve traversen. Av rust så er det kun 2 hull igjen. Det ene er over eksosen, det andre er i midten av reservehjuls brønnen. Dette blir nok sveiset før salg. Bilen er snart klar til lakk, er kun litt sparkling igjen for og få hjulbuene bak til og bli pene, ellers er den snart klar. Sitter vader stoler i den foran, orginale stoff stoler bak. Coilovers med justerbare topplagre er montert også. Er sikkert noe jeg har glemt også! Gi bud! TLF: 95521700 Mail: steffenag@live.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Skulle ikke solgt deg en bil som spant. Hvor lenge tok dem lappen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 Pris ca tenker du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Skulle ikke solgt deg en bil som spant. Hvor lenge tok dem lappen da? Hehe, nå var det ikke denne som ble brukt da! Kjørte E12 528i. Vet ikke, godtok ingenting, så må i retten osv. Pris ca tenker du? 35-40tusen. Har kostet på denne bilen MYE, og brukt mye tid. Det som gjenstår nå er og montere kylling bein bak, samt stabstag, bytte diffolje, lakke bilen, eu kontroll, betale årsavgift og omreg, så er den grei. EU kontrollen skal gå greit, alt av bremser osv er i bra stand. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 Kan eventuelt byttes i en bil med enten for lite hester og FWD til og gjøre noe ulovlig, eller en med nok sperrer så jeg ikke får kjørt for fort, eller sidelengs. Da gjerne til lik pris eller mindere. Helst mindre, da jeg må betale bot og. EDIT: Kan byttes i en Smart Fortwo feks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hardrocxsludge Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Den er lei ! får håpe den går her på bimmers da Lykke til med salget ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Sitter å tenker litt på denne jeg!.. Har en vw vento fwd med justerbart , er det av interesse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 27, 2010 Share Skrevet Juli 27, 2010 Bytte i PS 2 med GT og en fin stol og sitte i? =) Men du burde ikke selge den bilen.. nå som du har lagt så mye arbeid ned i den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2010 Hehe, nei, vi får se hva politiet sier. Får jeg sperrefrist på mer enn 3mnd så har jeg ikke noe bruk av og ha den stående. Selvom jeg fortsetter arbeidet på bilen hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iceybear Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 fart hadde du? just for comparison.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Juli 29, 2010 Share Skrevet Juli 29, 2010 Hvor lang er motoren og bilen gått ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2010 fart hadde du? just for comparison.. Hadde aldri mer enn 50km/t da jeg spant. Bilen har gått 240tusen Motoren har jeg ingen anelse om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 31, 2010 Share Skrevet Juli 31, 2010 fart hadde du? just for comparison.. Fart har ikke noe å si så lange man sladder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Men nå føler jeg at det er nok OT prat i salgstråden min Om det er noe mer ang. at jeg mista lappen så kan dette tas på PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet August 13, 2010 Share Skrevet August 13, 2010 så du vill bytte i en bil du enten aldri blir stoppa i eller en du kan kjøre fra de med? haha, kan bytte den i en 81 mod caravelle som du skal fylle kjøre for og miste lappen i:) max fart 90km,t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå