richalar Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Hei, har en e36 318i touring 97` Det jeg lurer på er om det er mulig å få godkjent denne som 328,325 etc.? Er det forskjell på understell på disse bilene eller har alle touring likt? Bortsett fra m-tech. Trenger litt info om hvilke deler jeg evnt. må bytte, hva som går og hva som ikke går etc. Mvh
richalar Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 fins det andre steder jeg kan spørre? Forum etc?
in2you Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Eg vet i alle fall at det er svært vanskelig å godkjenne en rekke 4 til rekke 6 med nye regler, vekt forskjell og det at bmw nekter å gi ut papirene som trengs. Men ss performance ser ut til å klare det fortsatt, så det er vel ikke helt umulig..
richalar Skrevet Juli 28, 2010 Forfatter Skrevet Juli 28, 2010 okei, men se bort i fra godkjenning. Hvilke komponenter trenger jeg fra en 325 for å få det til å fungere med riktig utveksling på min 318i. vil det fungere med 325 motor,ecu,ledningsnett og girkasse, eller må jeg bytte mellomaksling og diff også?
richalar Skrevet August 28, 2010 Forfatter Skrevet August 28, 2010 anybody? har en m52b28 motor på hånden (15000 er det en gale pris?), der følger med ecu og girkasse.`selger usikker på km-stand. Så da gjenstår vel bare bremser og diff? Den motoren er enkel vanos, hva gjør vanosen? Styrer den kammene? Sjekket også på realoem.com at alt er make på 318,320,323 & 328 bortsett fra bremser, med mindre jeg har tatt total feil. da snakker jeg om touring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå