aplet86 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 .............................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Så veldig pen ut denne Gratulerer så mye med fin bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Du som kjøpte den der ja Skikkelig pen bil. Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Ja fornøyd med denne! Skal få tatt noen bedre bilder senere idag, og legge ut i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 flott som et slott tror jeg! mer bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Den var rett og slett lekker! Rød coupe slår aldri feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 grattis med fin vogn;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lapin Kulta Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Grattis med flott ny bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Takk folkens, detta varmer mitt hjerte Fått shine bilen litt i dag, og tatt litt flere bilder, men bruker kun mobilkamera, så er ikke sånn vannvittig med kvalitet.. Bilen har forøvrig org M3 Fangere,lister,speil og interiør. Nå, hva syns dere? Kom gjerne med kommentarer hvis det er noe dere syns jeg bør endre på e.l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Herlig bil,sort tak trekk å ny cigaret tenner (eller hvordan det skrives) å kanskje noen gt splittere å en lippe på bgluka Gratulerer med kjempe flott bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Sort taktrekk står på lista, sammen med nye M matter, og M-padaler/fotviler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Veldig pen bil, gratulerer! Vil samtidig nevne at M merkene på framstolene er sydd på i ettertid og gir & håndbrekk mansjettene også er noe uorginalt (trolig fra ebay. o.l). Synes dette blir litt jalla, så jeg hadde tatt det bort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Denne var veldig veldig sexy! Og jeg er ikke så glad i røde biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 Thanx:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inanc_mpower Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Veldig pen bil, gratulerer! Vil samtidig nevne at M merkene på framstolene er sydd på i ettertid og gir & håndbrekk mansjettene også er noe uorginalt (trolig fra ebay. o.l). Synes dette blir litt jalla, så jeg hadde tatt det bort. Sorry. Jalla? hehe. syns det passet bra med M-techen jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå