Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann,

Sliter med et par ting på e34'en (1991 525).

Lysene kommer og går litt som de vil, antar det er "lysmodulen" jeg bare har hørt om?

Noen som har en fiks på dette? Finne en ny lysmodul fra et eller annet høggeri eller er det meningsløst å kjøpe disse brukt ?

Andre er at jeg som regel må låse opp bilen to ganger, første gangen jeg låser opp låser den seg bare igjen med en gang. Ikke noe kjempeproblem, men litt irriterende... Noen tips? :D

• 2 weeks later...
Skrevet

Bilen står nå på verksted hvor de ikke får låst den opp overhodet plutselig. Den har strøm, så sentrallåsen burde jo funke. Virker ikke som om nøkkelen passer i bagasjerommet eller pasasjerdøren så håndtaket-opp-og-åpne-manuelt trikset fungerer ikke så fint.

Dette er jo litt... hva skal man si, dumt, siden bilen står på verksted og er ganske kranglete akkurat nå. Er en 1991 mod 525 sedan.

Noen ideer?

Tror de skulle drukne låssylinderen i rustløser nå og se om den var mer samarbeidsvillig i morgen, men jeg lurer jo veldig på hva som forårsaker dette til å begynne med jeg da.

Dårlig microbryter i døren?

Skrevet

Angående lysene vil æ tippe at det er dårlig kontakt en plass, da mest sansynlig et jordingsproblem... Dørene vil ikke åpnes fra passasjerdør heller? Prøvd med reservenøkkel?

Skrevet

Vil tippe som kje du har et jordingsproblem. Sjekk jordingings punketer/sikring fra batteriet spes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...