Ballder Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Starter solgt Selges i deler. Motor havarert mens den sto og gikk på tomgang i følge siste eier. Gikk flott intil havari, og kassa fungerte utmerket. Kamakselen knakk rett innenfor simmeringen, så gud veit hva som har skjedd igrunn. Svakhet kanskje? Turbo og radiator er visstnok omtrent nytt, og ellers er det så godt som rustfrie dører på bilen. Venstre bakdør har en mindre bulk. Interiøret er stoff og ser veldig bra ut, bortsett fra seterygger på for stolene. Har også en skikkelig flott reflex skiltplate til denne bilen. Slenger ut bilder senere i kveld. Bilen er godkjent med APEX senkesett med delenummer 351-619-99FBTT. Senkesett har knekte fjærer i front, så det var ikke noe og ha. Felger og dekk er solgt. Starter testet og funnet i orden. 500kr. + frakt.SOLGT Dører 1000 for alle 4. Må hentes. Turbo. 1500 + fraktSOLGT SpeilSOLGT
Haakjin Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Selges i deler.Motor havarert mens den sto og gikk på tomgang i følge siste eier. Gikk flott intil havari, og kassa fungerte utmerket. Kamakselen knakk rett innenfor simmeringen, så gud veit hva som har skjedd igrunn. Svakhet kanskje? Turbo og radiator er visstnok omtrent nytt, og ellers er det så godt som rustfrie dører på bilen. Venstre bakdør har en mindre bulk. Interiøret er stoff og ser veldig bra ut, bortsett fra seterygger på for stolene. Har også en skikkelig flott reflex skiltplate til denne bilen. Slenger ut bilder senere i kveld. Bilen er godkjent med APEX senkesett med delenummer 351-619-99FBTT. Felger og dekk som sees på bildene som kommer, er solgt. Okei, har du en starter som fungerer?
Ballder Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Det vil jeg tro, men må sjekke ut for og være sikker. Har ikke koblet strøm på bilen, da forrige eier mistet nøkkelen etter havariet. Kan gi svar i morgen ettermiddag.
Haakjin Skrevet Juli 26, 2010 Skrevet Juli 26, 2010 Okei, meget interessert, pris om den fungerer som den skal da?
Ballder Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 Veier den under 10 kg, så vil jeg ha 500kr inkl. frakt. Men husk at dette er fra automat da, dersom du skal ha den til manuell. Aner ikke om det er noe forskjell på dem.
Ballder Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Vet at veiva er ettertraktet, men vet ikke hvilken stand den er i. Men grunnet pris på kun veiv i markedet, så kan jeg selge motoren rein for 3000kr. Det blir da komplett bunn og topp med dyser i en klump. Dynamo/starter/turbogrenrør/turbo osv plukkes av. Men husk at kam er knukket da, så hva som kan ha skjedd utover dette aner jeg ikke desverre.
AlexNilsen Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 3000 skal ikke være noe problem Lønn på fredag
Ballder Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Hehe. Da får du ihvertfall ei billig veiv dersom den er strøken. Antar at du kan hente i Vestfold? Sending av denne blir mest bare knot og sannsynligvis dyrt vil jeg tro.
AlexNilsen Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 enig men skal vel ikke være noe problem med henting. men hvordan var stand og stilling på veiva når kammen knakk? kilomterestand?
Ballder Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Minnes forrige eier sa 220 000 km. Og den både gikk strøkent osv, men kun hans ord på det. Han hadde rotet bort nøkkelen, så jeg har ikke fått sett km stand med egne øyne. Og med ett mer eller mindre misslykket forsøk på og bryte opp den, så blir det mest sannsynlig ikke noe tenning påslått sånn uten videre med det første. Fikk av rattlåsen i det minste. Den gikk på tomgang når dette skjedde vistnok, noe jeg kan tro på, siden den sto veldig greit parkert på bensinstasjonen i stokke. Han skulle innom og handle ett eller annet der vil jeg tro. 205000 sto det i anonnsen Fant den nå.
AlexNilsen Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 virker troverdig har mulighet for å slipe veiven, men dumt hvis den er heelt på tur
Ballder Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Vil ikke tro den er helt på tur for og si det sånn. Men kan selvsagt plukke ut veiv for og kontrollere, og eventuelt slipe den, men da vet du at prisen på den veiva stiger lett ett par lapper.
AlexNilsen Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 men va blir dyrest for meg? at du tar ut veiven for meg, eller at jeg tar hele motor?
Anbefalte innlegg