Ballder Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Det blir jo rett og slett ett sjangsespill for deg. Trenger den ikke sliping, så har du gjort ett kupp, og mulighetene for salg av råder/stempler og topp dersom den er hel ellers, er jo tilstede. Jeg vet heller ikke hvor mye jeg må ut med for og få slipt ei veiv på nåværende tidspunkt, så mulig jeg var litt kjapp i kjeften med tanke på den biten.
AlexNilsen Skrevet Juli 27, 2010 Skrevet Juli 27, 2010 Men hvis jeg sliper den selv? og at du bare skrur den ut? slik at jeg bare henter og betaler veiven?
Ballder Skrevet Juli 27, 2010 Forfatter Skrevet Juli 27, 2010 Det er det som var min opprinnelige plan med veiva, så da går den til høystbydende dersom den plukkes ut og tilstand dokumenteres med bilder.
Ballder Skrevet August 21, 2010 Forfatter Skrevet August 21, 2010 Starter og venstre forskjerm solgt! Ingen som trenger dører, turbo, pumpe, dynamo, servo, radiator mm. eller den nydelige reflex plata f.eks? River snart ut motor for og få ut veiva, og da bankes bilen flat med graver før hugging.
Aleks'n Skrevet August 23, 2010 Skrevet August 23, 2010 hei lurer på kor mye du skal ha for bakluka? har e34 520i passer den tror du?
Ballder Skrevet August 24, 2010 Forfatter Skrevet August 24, 2010 Den er desverre bulkete og opphullet grunnet tidligere montert spoiler.
Ballder Skrevet August 25, 2010 Forfatter Skrevet August 25, 2010 Det har jeg, men tør ikke garantere passformen, da bilen har fått ett lite støkk i front slik at panseret har hvert borti skjermen opp i øverste hjørne og i hjørnet fremme, men ser kun avflassing av lakk. Ingen bulker og se med det blotte øye i hvertfall.
Anbefalte innlegg